פליירים | עיצוב פליירים | הפקת פליירים
מאת: יעל לחמן סטודיו גוונים
הפקת פליירים נועדו לקידום מכירות של עסק באופן מהיר וזול. המטרה היא לחלק כמות נכבדה של פליירים ללקוחות פוטנציאלים ולנסות למשוך אחוז מסוים לפעול ולקנות אצלך.
פלייר המעוצב בצורה מושכת לעין עם אמירה נכונה יכול לעשות היטב את העבודה.
על מנת למשוך את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי שלכם, חשוב לדעת כיצד להפיק את העלון ואת התוכן השיווקי שלו בצורה שתהיה מושכת ומעניינת עם מסר קליט וקצר.
חשוב להתייעץ עם מעצב גרפי מקצועי בעל ניסיון בשיווק תכנים, שיתאים הן את העיצוב והן את התוכן השיווקי אל מול מתחריך בשוק.
חשוב שהפלייר יהיה לא רק מעוצב נכון מבחינה ויזואלית ומושך, אלא יהיה נקי משגיאות כתיב, והמסר בו יהיה תמציתי ויעסוק בעיקר ולא בטפל. הפלייר משקף אותך ואת העסק שלך ואם הוא נראה זול הוא משדר חוסר רצינות וחוסר אמינות וסביר להניח שייזרק לפח.
מעצב גרפי מקצועי המתמחה בשיווק, יכוון מנקודת מבטו של הלקוח: מה יוצא ללקוח מהפלייר שלך?
האם אתה מציע מבצע? האם אתה מציע משהו טוב יותר ממתחריך בשוק? למה שווה או כדאי לי להגיע דווקא אליך. לכן בראש ובראשונה יש לפעול מנקודת מבטו של הלקוח. שנית, "תמונה שווה אלף מילים" רצוי לשלב תמונה מתאימה ונכונה, שכן העין נמשכת קודם לתמונות ורצוי שהיא תדבר בעד עצמה. אם אתה מוכר מזון לחיות, ניתן לשלב תמונה מושכת של חיית מחמד עם המזון הנמכר.
פלייר מוצלח יכול לקדם את העסק ולהרים את המכירות בתנאי שהוא מנוסח כהלכה, מבחינת תוכן שיווקי ומעוצב בצורה מכובדת ומקצועית.
בסטודיו גוונים פועלים מעצבים מנוסים בתחום השיווק והפרסום, ניתן להתרשם מדוגמאות באתרנו: www.gva.co.il.
יעל לחמן מעצבת גרפית מקצועית מסטודיו-גוונים, בעלת תואר ראשון בפרסום ותקשורת. אתר: www.gva.co.il.