כרטיסי ביקור
מאת: יעל לחמן סטודיו-גוונים
כרטיס ביקור הוא אמצעי הזיהוי של העסק שלך. הוא מכיל את פרטי הזיהוי שלך ושל העסק.
כרטיס הביקור משקף את תדמית העסק ולכן צריך להיות מעוצב בצורה רשמית ומכובדת.
מקובל שכרטיס הביקור יישא את לוגו החברה ופרטי התקשרות אישיים של נושא הכרטיס ושל העסק עצמו. כמובן שאין חובה לרשום טלפון פרטי או נייד, אך רצוי, כדי לשדר אמינות וזמינות בפני הלקוח.
(ניתן להגביל את הזמינות ע"י הוספת שעות הפעילות של המשרד).
כרטיס ביקור אינו צריך להיות מצועצע או צבעוני כדי למשוך תשומת לב, הוא אינו משמש כפרסומת, לשם כך נועדו אמצעי פרסום אחרים. עליו להכיל מינימום פרטים הכרחיים ולוגו, לא יותר.
כמובן שיש הבדלים בין עסק אחד למשנהו. למשל כרטיס עו"ד יכיל את שם העו"ד ולוגו החברה אם קיים או המשרד בו הוא מועסק והתמחותו כגון: "נכסים ונדל"ן", "גישור ומשפחה" וכדומה. כרטיס של קוסמטיקאית למשל יכול כן להכיל מספר קטגוריות בקצרה בהן מפורטות הפעולות בהן היא מתמחה, כגון: מניקור פדיקור, טיפולי פנים וכדומה. לשם כך ניתן לנצל את גב הכרטיס למשל.
ישנם כרטיסי ביקור שניתן ואף רצוי להוסיף תמונה קטנה שקשורה לאופי העסק או תמונה של בעל הכרטיס, לא מתאים לכל עסק. גם את הצבעים המופיעים על הכרטיס יש לבחור בקפידה ולהתאים לאופי העסק.
כרטיס ביקור צריך להיות מעוצב בצורה מקצועית ומכובדת וכן להיות מודפס ע"ג נייר איכותי. כיום לא יקר להדפיס כרטיסי ביקור וניתן לשלב סוגי הדפסות שונית, כגון הטבעה של אותיות כסף או זהב או לקה סלקטיבית כדי לשוות לו מראה יוקרתי. הכל תלוי בסוג הכרטיס ובהשקעה הרצויה.
ניתן להתרשם ממגוון כרטיסי ביקור באתרנו: www.gva.co.il.
יעל לחמן מעצבת גרפית מקצועית מסטודיו-גוונים, בעלת תואר ראשון בפרסום ותקשורת. אתר: www.gva.co.il.