דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיתוג חדש- מיתוג ישן 

מאת    [ 28/06/2010 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 2137 פעמים ]

 

לא אחת רוצים בעלי עסקים לתת פנים חדשות לעסק שלהם. לפעמים מותג נתפס כ"זקן" או "מיושן", ויש צורך לרענן אותו, ליצור אותו מחדש ולצבוע אותו בצבעים שמתאימים לקהל היעד המתחדש שלנו.

במסגרת עבודתי כקופירייטר, לא אחת הכנתי דפי אינטרנט חדשים ודפי נחיתה בהתאם לקמפיין כזה או אחר. נגיד שנפרסם מכללה כלשהיא. נחליט ללכת על קו מסוים, הפונה לקהל יעד צעיר, מחתך דמוגרפי וסוציוגרפי מסוים.

צריכים לחשוב על קהל היעד- מה הוא ירצה לראות בדף הנחיתה, איזה דמויות (אנשים צעירים ומחייכים, בחורות, שיניים לבנות, מוזיקה) איזה צבעים ימשכו אותו (צבעים חיים, פחות צבעים בהירים- דהויים, פחות צבעי כסף- שחור-זהב), איזה פונטים וכו. לעיתים מכינים לוגו חדש שמתאר אווירה, לייף סטייל ורעננות.

 אבל מה קורה כאשר נשכרת לעשות רק את דף הנחיתה והקמפיין, ואתר המכללה נשאר ללא שינוי?

מה קורה כאשר ללקוח יש תקציב אותו הוא מעוניין להשקיע אך ורק בקמפיין, וללא שינוי של המותג עצמו?

תחשבו אתכם בתור צעיר- אחרי צבא טיול. יש באנר מגניב ומושך בצבעים X Y, לחצתם והגעתם לדף נחיתה עם אותם צבעים, אותם פונטים, אותה ניראות. יש כאן הבטחה. אתם מרגישים שהמקום הוא לרוחכם. אבל אז אתם נכנסים לדף הבית של המוסד, וכגודל ההבטחה, כך חוסר הקיום.

פתאום אתם עומדים מול מוסד מיושן, הצבעים (ולעיתים אפילו הלוגו!) לא תואמים את הניראות של הקמפיין, התפריטים מיושנים, התמונות לא מושכות, בקיצור, הבנתם את הרעיון.

קל להגיד- "אל תכניס לינק בדף הנחיתה לאתר הבית", אבל בעולמנו המודרני, גוגל קצר ימצא את מה שרצינו "להסתיר".

 אין פתרון חד משמעי. במצב אידיאלי, הקמפיין יכלול מיתוג מחדש, ניראות חדשה של כל המוסד  על כל אתריו, כרטיסי הביקור, הפרסום וכו'.  לעיתים הנזק אינו כל כך נורא. ההבדל בין המיתוג החדש לישן אינו מהותי, והצרכן "יבלע" את זה.

כדאי לחשוב אם תרצו שהצעד הראשון עם הצרכנים שלכם, יהיה צעד של הבטחה וחוסר קיום, של מראה אחד ואז מראה אחר לגמרי, כי יכול להיות שתעשו לעצמכם רק פרסום שלילי ורתיעה מהמותג שלכם.  תכננו את התקציב, התייעצו עם אנשי המקצוע, ושיהיה לכם רק בהצלחה.

Nadav Carmely Copywriter and a nice guy


Moked.co.il


3333*




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב