מאז שהאנושות התמכרה ליכולת התנועה ברכבים, היא גם התמכרה לחופש הבחירה בסוג הרכבים. ניתן לראות כיצד בישראל יותר ויותר אנשים מעדיפים רכבים מסוימים על פני סוגים אחרים. הסיבות לכך נובעות לרוב מדעת הקהל הישראלית מזה שנים שישנם רכבים מסוימים שהם אמינים וחלקי החילוף שלהם לא יקרים ביחס לרכבים אחרים. אחת מחברות היצרן של הרכבים היא רנו. החברה קיימת מזה שנים בארץ והצליחה לבסס מעמד ואף להגיע להישגים יפים בשוק הרכב המקומי בארץ.
רנו נוסדה בשנת 1899 על ידי לואי רנו. עם השנים ובעקבות התמורות בשוק הרכב העולמי, החלה רנו משתפת פעולה עם חברת ניסן היפנית על מנת לחזק את מעמדן של שתי החברות בשוק הבינלאומי. לחברה הישגים רבים בתחום המוטורי, בכל הקשור בעיצוב ותכנון רכבים מתקדמים ונוחים לתפעול ונהיגה. אם זאת עדיין קיימות בארץ ספקות מסוימות באשר לרכבי רנו.
רנו ידועה כמכונית שנכנסת ויוצאת ממוסכים בתדירות יחסית גבוהה. העניין הוא, שבעבר נעשו יותר בחירות עיצוביות ברכבי רנו מאשר בחירות של תכנון קפדני בכל הקשור במוטוריקה של הרכב. כיום המגמה היא ליצור רכבים בטיחותיים עם נתוני מוטוריקה מתקדמים ותוך כדי לשמור על העיצוב המודרני. חברת רנו עושה מאמצים כבירים על מנת לשמר את עקרונות העיצוב שניכר שאהובות במיוחד על הצרכן הישראלי ותוך כדי גם שיפור ביצועים ועמידות.
חברת רנו מעמידה מרכזי מידע וטיפול לרכביה. נכון להיום, מוסך רנו מורשה הינו המוסך היחידי שמורשה לטפל ברכבי רנו ויודע ומודע לכל הבעיות הן החיצוניות והן הפנימיות של הרכב. כאשר אנו מרגילים את עצמנו לטפל ברכבי הרנו שלנו במוסך רנו מורשה, אנו בעצם מאפשרים גם לנו ולגם לרכבים ליהנות משירות, אמין מקצועי ונכון עבור הרכב. לצערנו בימינו קיימים לא מעט אנשים שמבקשים להתפרנס. העניין שבין אלו, ניתן למצוא מוסכים שאינם מורשים המציעים לפעמים על מנת למשוך את קהל הלקוחות, מחירים זולים יותר ממוסכים מורשים. מגמה זו משפיעה גם על קהלך רכבי רנו בארץ.
העניין הוא, שלרוב מוסכים שאינם מורשים, לא תמיד משתמשים בחלקי חילוף מקוריים או יד ראשונה. לרוב מוסכים אלו רוכשים חלקי חילוף זולים יותר או משפצים ומתקנים חלקי חילוף פגומים. כאשר מתעסקים עם רכבים יש לזכור, כי דווקא בכל הקשור בתיקון מקצועי, עדיף לא להתפשר ולבצע את התיקון במוסך רנו מורשה.