מדוע בכלל מחלקים מוצרי פרסום בתערוכות ? הסיבה העיקרית לחלוקה היא קידום מכירות וכמובן על מנת לצייר תנועה בביתן שלך. בהתחשב בכמות מבקרים גדולה בה לכל ביתן יש שטח מצומצם לתצוגה , קיימת תחרות על ליבו של כל לקוח. מחקרים מראים כי יש לך 3 שניות בממוצע על מנת ללכוד את תשומת ליבו של הלקוח הבא שלך. במקרה הזה, הצע לו מתנה. מוצרי פרסום, גימיקים ומתנות הם דרך מרתקת על מנת למשוך קהל אל הביתן שלך. אמנם לא די במתנה או מוצר פרסומי על מנת להשאיר אותו בביתן שלך (זאת יעשה נציג המכירות) אבל את הרושם הראשוני כבר עשית. לכן, בבואך להציג בכנס או תערוכה הקפד להזמין את מוצרי הפרסום שהכי כיף לקבל. כבר שמעתי על מקרים בהם נשלחו הזמנות אשיות ללקוחות לפני מועד הכנס ובהם נאמר כי ביתן X מחלק מתנות. תאר/י לעצמך איזו התנפלות היתה שם. הלקוחות נהגו להגיע לביתן ולנופף בשובר או בהזמנה שקבלו על מנת לפרוע את השטר. בואו נודה על האמת. התנפלות רבתי על הדוכן שלך לא תבטיח לך הצלחה בעסקים ואינה ערובה לסגירת עסקאות אך חשוב לא פחות ליצור קשר עין עם הלקוח הפוטנציאלי שלך בתערוכה....לכן חלוקת פריטים קטנים כמו עטים, חבילת דפי ממו או סוכריות במארז אישי הם מאד יעילים. קבלת מוצרי פרסום מצידו של הלקוח הוא סוג של מגע אישי המספק הזדמנות נוספת ליצירת קשר עם הלקוח העתידי שלך. מתנות לראש השנה, מוצרי פרסום ומתנות ללקוחות ניתן למצוא בקישור הבא : www.amaze.co.il
הכותב הוא הבעלים של חברת "אמייז(Amaze) - מוצרי פרסום שעובדים בשבילך" ניתן ליצור קשר במייל info@amaze.co.il טלפון: 09-8874562 בנייד: 052-6100754 בין מוצרינו תוכלו למצוא: מוצרי פרסום,מוצרי קידום מכירות,מחזיק מפתחות,עטים,לוח שנה,יומנים,מתנות לחג,הדפסה על חולצות,גימיקים,מוצרי פירסום