האם שיווק מפה לאוזן זה מספיק?
שיווק מפה לאוזן הוא מצוין , אך יחד עם זאת יש בו משהו מאוד פאסיבי.
בנוסף, בתקופות של ירידה בלקוחות, נוצרת תחושה של "אין לי מה לעשות" כי הרי זו אחריותם של הלקוחות להביא לי עוד.
אני מאמינה וכך גם פועלת, שבאחריותנו לפרוט על המיתר שיניע את לקוחותינו לספר עלינו.
אז מהו המיתר עליו יש לפרוט על מנת לקדם את עצמי ואת העסק שלי?
(התשובה בגוף השאלה, חברו את האותיות הראשונות, מה יצא?!)
רתימה:
רצון לעזור- לא תאמיני עד כמה לקוחות מרוצים שלך ישמחו לעזור לך!
לדוגמה, אני שואלת את הלקוחות שלי דרך אגב, האם הן מכירות נשים כמוהן שעשויות להזדקק לשירותי.
תרנגול הזהב- מצאי לקוחות שיוכלו להביא לך עוד לקוחות. סלבריטאים, בעלי דעה. אפילו "רכלניות" מקומיות שאת יודעת שאם תהינה מרוצות- כ ו ל ם ידעו על זה.
יוזמה פעילה- תגמלי וצ'פרי את הלקוחות.
לעיתים, כשלקוח משתף אותי בשביעות רצונו, אני מבקשת ממנו לספר עלי, ומבטיחה גם לתגמל. על כל לקוח/ה שיגיעו אליי בהמלצתך, תקבלי הנחה. על כל 3 לקוחות שיצטרפו, תקבלי הטבה משמעותית. תאמינו לי, וזה עובד- הלקוחות ישמחו "לעבוד" עבורכן.
מיקוד לצרכים- הגדירי בדיוק איזה לקוחות את צריכה ואיזה הפניות תרצי לקבל. ספרי ללקוחותיך על כל תחום פעילות חדש שנכנסת אליו ועדכני אותם איזה לאיזה לקוחות זה מתאים.
הקשבה – הקשיבי ללקוחותייך. כך תרוויחי פעמיים: גם תוכלי לתת להם מענה אמיתי לצרכיהם, וגם תוכלי להבין אילו צרכים עתידיים העסק שלך יכול לספק.
כשאנו מקשיבות וקשובות לאנשים אנו יכולות לשמוע (לעיתים בין השורות) מה הם מחפשים/ רוצים/ מבקשים ולתת את זה אפילו לפני שהם מבקשים. אין שירות לקוחות מוצלח יותר, אין לקוח שישאר אדיש כשצרכיו נענים באופן מיידי, לפני שביקש ולעיתים לפני שאפילו שם לב מה הוא בכלל צריך..
טל מזור, מנהלת ארגון אמ"א שפ"ע- מרחב התפתחות עסקית לנשים, המאפשר לכל אישה, ולאמהות בפרט, להיות עצמאית, אבל לא לבד! הרשמי, חינם, לקבלת שיעורים לקידום העסק שלך, ישירות למסך המחשב!http://www.ima-shefa.com