תוכן שולט - כמות ואיכות התכנים שלנו, ביחס לביטויי המפתח שהגדרנו עבור האתר שלנו, יקבעו היכן ימוקם האתר שלנו בדרוג מנועי החיפוש.
הציגו את המסר השיווקי שלכם מנקודת מבט המבליטה את היתרונות הצפויים ללקוח - הכתיבה היא כתיבה עבור בני אדם שתקוותכם היא לגרות אותם ולעניין אותם במידה מספקת כך שיבחרו לרכוש את המוצרים שלכם או ליצור קשר עם העסק שלכם.
כדי להכין תוכן לאתר האינטרנט שלנו אנו זקוקים למשאבים הבאים: דימיון, מחויבות, נכונות להתנסות, וזמן.
רעיונות לסוגי תכנים שתוכלו לפרסם באתר האינטרנט שלכם
התכנים הראשוניים, הפשוטים והאפקטיביים ביותר בהיבט השיווקי אלו הם הטקסטים המופיעים באתרכם - הכתיבה.
תוכלו לשקול הכנת קטעי קול, וווידאו בהמשך, הם יהוו תוספת מרשימה לאתר שלכם.
תאורי השרותים והמוצרים שהאתר והעסק שלכם מציעים
מכירה מוצלחת לרוב באה העקבות הסבר מפורט ומעניין ללקוח בדבר היתרונות הצפויים לו מקניית המוצר המוצע.
עקרון זה תקף על אחת כמה וכמה באינטרנט.
תיאורי מוצרים הם מצע מצויין לפרסום טקסטים בהם שתולות מילות המפתח שלנו פעמים רבות בוואריציות שונות.
רשימת לקוחות והמלצות מלקוחות
עמוד המלצות לקוחות הוא בעל חשיבות עליונה להצלחת אתר אינטרנט מסחרי עמוד המלצות יפיג את חששות המבקרים הגולשים באתר מפני רמאות ונוכלות ויסייע להם לתת אמון באתר ובעסק העומד מאחוריו. המלצות לקוחות יש לפרסם בצרוף פרטים מזהים כדי לבסס את ההמלצה כאמינה .
טיפ: ניתן להכין מאגר של המלצות ולשלוח אותם ללקוחות לחתימה, כך ניתן לוודא שההמלצה מכילה את מילות המפתח שרצויות לנו.
ישנם לקוחות שלא ניתן לקבל מהם המלצה, לקוחות אלה ניתן לפרסם בעמוד המוקדש לפירוט כלל הלקוחות עימם אתם עובדים.
שאלות נפוצות - FAQ
עמוד שאלות נפוצות - Frequently Asked Question גם הוא עוגן באתרים מצליחים.
העמוד מהווה תחליף למענה לשאלות הקבועות בהן מוטרד העסק באופן תדיר ידי לקוחות פוטנציאליים, וסתם נודניקים.
לעמוד שאלות נפוצות יש יתרון נוסף - הוא הזדמנות להפגין כי העסק "מבין עניין" בתחומו, וזאת על ידי הצגה של שאלות ותשובות רבות מהתחום בו העסק פועל.
היתרונות בהפניית פונים טלפוניים לעמוד "שאלות נוספות" אינם נגמרים בחסכון בזמן - ההפניה של הפונה לאתר מהווה הזדמנות עבורו לשוטט באתר שלנו, להתרשם מהעסק, ואולי, אף לקנות משהו.
אודותינו
עמוד זה מהווה הזדמנות לפרסם לא רק תקציר פרופיל חברה אלא הרחבות מסוגים שונים: חזון, דמויות מרכזיות, שותפים עסקיים, היסטוריה, וכד`.
עצות
עמוד עצות, אותו תכתבו בעצמכם או תקבלו משותפים עסקיים, אשר יעודכן באופן קבוע ותכוף, יהווה סיבה מצויינת למבקרים לשוב לאתרכם על בסיס קבוע.
מאמרים מקצועיים
מאמרים מקצועיים הם נכס התוכן הטוב ביותר העומד לרשותכם. יתרונם בכך שניתן להפיצם לאתרי שותפים, ואתרי מאמרים לשימוש חופשי (ראו www.articles.co.il). תיאורי מקרה - Case Studies תאור פרוייקטים מרשימים בהם עסקכם היה מעורב יסייעו לבסס את מעמדו כמוביל בתחומו.
רשימה זו ניתנת לפיתוח והרחבה הלאה עם רעיונות מקוריים משלכם ...
מעצב מתמחה בתקשורת חזותית עסקית ושיווק באינטרנט וממשק משתמש
אמן:
---
Digital Art Print Gallery
Your place to browse, review, and purchase original Pop and Abstract Art digital prints with biblical, erotic, Jewish, mythical, political, and technological themes
---
אני מנהל הקראייטיב ב-Oleh.com, מרצה ב-HIT