מחזיק מפתחות, כמוצר פרסומי, שימושי בדרכים שונות. הם מושלמים לחנויות ועסקים שנותנים אותם לעובדים, שמשתמשים בהם לתפעול בעסק וכך הלקוחות והאנשים בסביבת העסק נחשפים למותג וללוגו המוטבעים על גבי מחזיק המפתחות. הם גם מתנות מצוינות וקטנות לחלוקה באירועי חברה, בוועידות ובכנסים.
הסיבה לכך שמחזיקי מפתחות פרסומיים הם מהאופציות הטובות יותר לבחירה בתור מוצר פרסום או קידום מכירות, היא שיש להם יחס עלות- תועלת(cost effective) גבוה.
עלותם של רוב מחזיקי המפתחות היא שקלים בודדים ליחידה. כמובן שיש גם את מחזיקי המפתחות היקרים יותר, שלרובם יש שימוש נוסף, כגון מחזיק מפתחות עם פנס או אלבום תמונות דיגיטאלי.
קהל היעד יקבע את סוג מחזיק המפתחות הפרסומי שתבחר. לקהל יעד רחב וגדול, תבחר מחזיק מפתחות שייתן לך יחס- תועלת הכי טוב זאת אומרת מחזיק מפתחות זול.
עם זאת, אם יש לך לקוחות ספציפיים שלהם אתה רוצה לתת את מחזיק המפתחות, אתה כנראה רוצה פריט שיצור רושם של חדשנות ושונות וזה מה שירשים את לקוחותיך.
דבר נוסף, כאשר קונים מחזיקי מפתחות כמוצר פרסום או קד”מ (קידום מכירות), כדאי לקנות כמות גדולה מהסיבה שהמחיר הוא נמוך, ככל שקונים יותר יחידות מחיר ההדפסה ליחידה יורד ותמיד, תמיד תמצא ההזדמנות לתת את מחזיק המפתחות כשי קטן לעובד חדש או ללקוח מבקר.
בסך הכול, מחזיק מפתחות כמוצר פרסום יכול לשרת את המטרה- פרסום העסק, בצורה טובה כשמשתמשים בו בהקשר הנכון. ודאו שאתם משתמשים ביתרונות של מחזיקי המפתחות כמוצר פרסום בכדי לקדם את העסק בכל אירוע שאתם יכולים כי פרסום מביא למכירות!