בס"ד
טיפים לשיווק באינטרנט
איך כותבים מאמר או תוכן לאתר אינטרנט
לכתוב מאמר בשביל הלקוח ולא בשביל לפאר את החברה/מוצר/שירות שלך.
כאשר אתה מנסח את הטקסט במאמר חשוב על הלקוח שלך מה הוא מחפש? האם הוא ימצא את מה שחיפש במאמר שלך?
תוכן טוב הוא תוכן המותאם ללקוח שיגרום לו "לקנות" את מה שאתה רוצה למכור.
במידה והוא לא התחבר למה שכתבת, אולי הוא ימליץ לחבר על המוצר/שירות שלך.
להתגאות במוצר שלך אבל לא להשמיץ את המתחרים.
למה חשוב להתפאר במוצר שלך?
א: כדי שהלקוח לא יתלבט אם לקנות או לא..
ב: כשאתה מאמין במוצר שלך הרבה יותר קל לך למכור אותו.
הדגש את הייחודיות שלך ואת היתרונות של המוצר שלך על פני המתחרים, לא להשמיץ את המתחרים שלך מפני שאם אתה טוב אתה לא צריך להוכיח שהשאר גרועים.
לשבץ מילות מפתח אבל לא להגזים.
שימוש נכון במילות מפתח יעלה את דירוג החשיפות של אתרך ויעלה אותו למעלה בתוצאות החיפוש. תוודא שמילות המפתח מופיעות בכותרות ולכל אורך הטקסט, אך עשה זאת בחכמה וללא הפצצת המאמר במשפטים לא הגיוניים וכו'.
להכניס מידע רלבנטי אבל לא לוותר על האיכות.
מידע = כוח בעולם שלנו ידע שווה כסף רב.
לכל מקצוען יש ידע רב בתחום ההתמחות שלו, והלקוחות מחפשים ורוצים את הידע שלך.
לספק ללקוח מידע ולא לשכוח שאנו רוצים למכור.
המידע שאתה מעלה נסרק ע"י מנועי החיפוש השונים, האתר הופך להיות חשוב ואיכותי יותר כאשר יש בו הרבה מידע.
לקוח שיגיע במקרה למידע שפרסמת ייחשף אליך ואל המוצר שלך.
לכתוב כותרות אטרקטיביות אבל לא מוגזמות.
לפי מחקרים שנעשו גולש אשר מגיע לאתר שלך מחליט תוך 8 שניות אם להישאר או לצאת. ולכן הכותרת ותת הכותרת חייבת להיות מפתה,מושכת,מזמינה, ולתת לגולש מושג לגבי תוכן האתר ולגרום לו להישאר.
הישמר משגיאות כתיב.
המאמר או האתר חייבים להיות נקיים משגיאות כתיב, אם יש שגיאות המקצועיות והאמינות של האתר נפגמים.
אם אתה לא יודע להגיה ולערוך את התוכן, תשתמש בתוכנות שיש ברחבי הרשת או בעורכי תוכן מקצועיים.
דבר נוסף ואחרון.
לאחר שסיימת לכתוב מאמר או תוכן תן לעין זרה לקרוא ולחוות דעה.