מיקסום הרווחים הוא שם המשחק מאז ולתמיד של כל חברה שיווקיות. בעולם הגלובלי והתחרותי קיימת תחלופה רבה של הלקוחות. החברות המתחרות עושות את מירב יכולותם בשבילי לגייס לקוחות חדשים ולמעשה "לגנוב" אותם מחברות אחרות. שימוש נכון ויעיל במערכות ניהול לקוחות מגדיל את סיכויי גיוס לקוחות חדשים לחברה ומקטין את סיכוני נטישת לקוחות קיימים. שימור הלקוחות דרך מערכות ניהול לקוחות מתבצע תוך אסטרטגיות אוטומיטיות להצעת ערכים נוספים ללקוח ולהצעות אטרקטיביות בשביל הלקוחות כאשר בסופו של דבר הן גם כדאיות ורווחיות בשביל החברה.
מערכות ניהול לקוחות שומרות את היסטוריית פעילות החברה כלפי הלקוח ומזהות את היחס והרגש של הלקוח כלפי החברה. מערכת ניהול סיכונים יודעת בדיוק מתי יש לאותת על הנטישה הפוטנציאלית של הלקוח ולבנות אסטרטגיה לשימורו.
כמובן שבכל אסטרטגיה לשימור לקוחות נדרש גם כח אדם בשביל לבצע את פניות השימור בפועל. הכשרת העובד לשימוש במערכות אלו מתבצעת לרוב בתוך החברה על ידי גורמים חיצוניים, בדרך כלל החברה המספקת את התוכנה. ככל שטכנולוגיית מערכות ניהול סיכונים הולכת ומתקדמת, כך גם השימוש בהן נהיה יותר נוח, נגיש וגמיש למשתמש הרגיל.
חברות גדולות וקטנות כאחת כיום משתמשות במערכות נהיול לקוחות שונות. עדיין רוב החברות משתמשות במערכות המותקנות ישירות במחשבים הפנימיים של החברה, אך יותר ויותר חברות עוברות למערכות ניהול לקוחות מקוונות.
מערכות ניהול לקוחות מקוונות בראש ובראשונה מאפשרות לבעלי החברה והמנהלים לעשות פיקוח יעיל על הפעילות המתרחשת בתוך החברה.
קבוצת נירוקס המתמחת בתחום העסקי באינטרנט, משווקת מוצר המסייע לארגון יעיל של העסק, ומשפר את התפוקה של העסק
בעשרות אחוזים. מערכת ניהול לקוחות, CRM,
פרטים נוספים באתר http://www.GOAPP.co.il/
>או בטלפון 0732555000