שימור הלקוחות הקיימים מתבצע אך ורק כאשר ישנו שימוש נכון במערכות ניהול לקוחות. בהתחשב בעולם השיווק בו חברה אחת תמיד שואפת לגייס את לקוחותיה החדשים תוך כדי "גניבה" מחברות אחרות, קיים צורך חזק במערכת אשר תוכל לרכז את כל מידע הנגיש על הלקוח על מנת ליצור תמונת מצב בה נמצאים היחסים שבין הלקוח לחברה.
מערכת ניהול לקוחות באה כתגובה לצורך זה. מערכות אלו נכנסו לשוק יסחית לא מזמן. אך לפי הנסיון של שנים קטנות אלו, הן כבר הצליחו להגיע לתוצאות גדולות. מנגנון מערכת ניהול לקוחות בנוי סביב הרעיון אשר אומר שהלקוח נמצא במרכז הבמה כאשר החברה פועלת בשוק. לשיטה זו קדמו שיטות אחרות אשר לא שמו דגש לחשיבות הלקוח. שיטות אלו התמקדו סביב השירותים והמוצרים אשר מספקת החברה, אך הנסיון של שנים רבות אומר כי שיטת העמדת לקוח במרכז הבמה יעילה יותר.
יעילות שיטה זו באה לידי ביטוי במיקסום הרווחים אליה הצליחו להגיע חברות המשתמשות בריכוז הלקוח במרכז הבמה תוך כדי שימוש במערכות ניהול לקוחות.
שימור לקוחות מהיר ויעיל יכול להתבצע אך ורק בשימוש נכון במערכות ניהול לקוחות. כיום החברות יודעות על הלקוח הכל. הן יודעות לאסוף כל דבר אותו מסר הלקוח לחברה, כנ''ל גם לעזור ולבנות אסטרטגיות גישה ללקוחות הקיימים אשר היו יכולים להגדיל את הרווח לחברה.
מן הדברים המובילים אותם הצליחו להשיג מערכות ניהול לקוחות הוא האספקט של מציאת לקוחות אשר כלל לא רווחיים לחברה ובמקרים מסוימים אפילו גורמים להפסדים.
קבוצת נירוקס המתמחת בתחום העסקי באינטרנט, משווקת מוצר המסייע לארגון יעיל של העסק, ומשפר את התפוקה של העסק
בעשרות אחוזים. מערכת ניהול לקוחות, CRM,
פרטים נוספים באתר http://www.GOAPP.co.il/
>או בטלפון 0732555000