מנסיוני הקודם בחברות רבות שעבדתי ראיתי בהרבה מקרים כמה חשוב לשמור על יחס טוב ונכון עם לקוחות. לכן מנהל לקוחות הוא נכס יקר בשביל החברה כאשר מדובר בקידום החברה. מנהל הלקוחות הוא אינו איש אשר עומד כל יום מול הלקוחות. מנהל לקוחות זהו איש אשר בונה אסטרטגיה למציאת פתרון טוב לקיים יחסים נכונים עם הלקוח על מנת להאריך אותם לזמן רב.
מנהל הלקוחות שם על עצמו תפקיד ליצור אינטרקציה מירבית עם הלקוח ובכך להביא את החברה למיקסום הרווחים האפשריים. כמו כן מנהל לקוחות עושה את מירב יכולותו בשביל לפקח על פעילות מוקדי שירות הלקוחות כאמצעי ליצירת הזדמנויות נוספות למכירות.
מהפגישות עם מנהלי לקוחות שונים למדתי איזה תפקידים קריטיים יש לאנשים אלו. על תפקידם גם לחפש אנשים מתאימים אשר יכולים להיות אנשי מכירות ולקדם את המוצרים של החברה. למעשה מנהל מכירות הוא בנוסף לכל גם נכס אסטרטגי יקר של החברה.
חשוב לשים דגש על תפקידו הן מרמת אסטרטגיות כלליות של החברה. מנהל הלקוחות מבצע תפקיד עיקרי בחברה. בסופו של דבר כל פעילות החברה מסתכמת בכמות המכירות אותם הוא הצליח לבצע עבור החברה.
כל פעילות החברה מתואמת ישירות עם פעילות מנהל לקוחות. עליו ליזום בכל דרכים אפשריים על מנת ליצור מצב בו החברה יכולה ישירות לסנכרן את ייצור המוצר עם כמות המכירות האפשריות בכל רגע נתון.
קבוצת נירוקס המתמחת בתחום העסקי באינטרנט, משווקת מוצר המסייע לארגון יעיל של העסק, ומשפר את התפוקה של העסק
בעשרות אחוזים. מערכת ניהול לקוחות, CRM,
פרטים נוספים באתר http://www.GOAPP.co.il/
>או בטלפון 0732555000