הקמת הארגון סביב חשיבות הלקוח הוכיחה את עצמה וכבר הביאה לרווחים רבים של החברות לאומת השיטות הקלאסיות.
דבר נוסף המגדיר את החברות המשתמשות במערכות ניהול לקוחות הוא בכך שהחברה זו מדרגת את הלקוחות לפי ערכם. שיטה זו באה כתגובה לשיטות הישנות בהן כלל לא היה הבדל בין הלקוחות. הנסיון אומר שבכל חברה שהיא ישנם לקוחות בעלי רווחיות גדולה לחברה, בעלי רווחיות פוטנציאלית גדולה ולקוחות אשר גורמים רק להפסדים של החברה. מערכות ניהול לקוחות מאפשרות בקלות לזהות את הלקוחות מכל מיני סוגים ולהציע צעדים אותם כדאי לנקוט בשביל להקטין את ההפסדים ולממש את הרווחים הפוטנציאליים.
שימוש במערכות ניהול לקוחות מגדיל גם את סיכויי רכישת לקוחות חדשים, כמו כן מערכות ניהול לקוחות מאפשרים את הפיתוח ביחסים עם הלקוח. מדובר בעיקר ביצירת הצעות נוספות אשר יכולות להיות רלוונטיות ללקוח וכדאיות לחברה. הצעות אלו נבנות על ידי המערכת על סמך דפוס השימוש של הלקוח במוצרים או בשירותים. המערכת מזהה את המוצר או השירות שהלקוח יהיה מעוניין לרכוש ובונה את המחיר המתאים.
כל פעולות אלו באות לידי ביטוי בשיתוך פעולה עם כוח אדם. למרות היכולת הגדולה של המערכות לזהות את הצרכים של הלקוח, עדיין קיים צורך באנליזה של איש מכירות ובסופו של דבר הפניה השיווקית אל הלקוח מבוצעות בצורה אנושית על ידי אנשי מכירות.
מערכות ניהול לקוחות הוכיחו את עצמן כאיכותיות והביקוש בהם רק הולך וגובר.
קבוצת נירוקס המתמחת בתחום העסקי באינטרנט, משווקת מוצר המסייע לארגון יעיל של העסק, ומשפר את התפוקה של העסק
בעשרות אחוזים. מערכת ניהול לקוחות, CRM,
פרטים נוספים באתר http://www.GOAPP.co.il/
>או בטלפון 0732555000