קיימים סוגים שונים של מערכות ניהול לקוחות. המערכות הקלאסיות והפחות שימושיות כיום, הן כאלו אשר מותקנות במחשבים של החברות ובעצם הכניסה אליהן מתאפשרת רק בתוך החברה. מערכות אלו לא מאפשרות פיקוח יעיל של בעלי החברה על פעילות עובדי החברה.
מערכות ניהול לקוחות של הדור החדש הן מערכות מקוונות אשר מותקנות בשרתים של חברת היצרן של המערכת. כל בסיס הנתונים של החברה נשמר בשרתים אלו, ועל ידי כך הכניסה בתוכם מתאפשרת דרך האינטרנט מכל מקום בעולם.
מערכות ניהול לקוחות מקוונות מוגנות על ידי טכנולוגיות חדשות נגד נזילת האינפורמציה ובעצם מונעות פריצות של גורמים חיצוניים כגון האקרים וריגול של חברות מתחרות.
היתרון הנוסף של מערכות ניהול לקוחות המותקנות בשרתים חיצוניים הוא במהירות עיבוד האינפורמציה. מערכות אלו מותקנות בשרתים המיעודים אך ורק לאחזקה ועיבוד אינפורמציה על פעילות החברה כלפי הלקוחות. למעשה שימוש במערכות ניהול לקוחות אלו כדאי גם מבחינת האיכות וגם מבחינת המחיר. עם החברה מחליטה להחזיק את כל בסיסי הנתונים במחשבים הפנימיים שלה, מדובר בהוצאות גדולות הן בהקמת החומרה והתוכנה והן באחזקתם.
ככלל כל חברה המספקת שירות או מוכרת מוצרים או מבצעת כל קשר ישיר עם לקוחות, חייבת להשתמש במערכות ניהול לקוחות. בעבר מערכות אלו נבנו בצורה מאוד מסובכת ובשביל ללמד את עובדי החברה להשתמש בהם, מנהלי החברה הצטרכו להקצות זמן רב להכשרת העובדים למערכות חדשות. עם הזמן מערכות ניהול לקוחות הפכו ליותר קלות ומובנות בשימוש למשתמש הרגיל ופתרו את בעיית הכשרת העובדים.
הדור החדש של מערכות ניהול לקוחות מציע גם את הממשק הפשוט וגם את הנגישות הקלה לאינפורמציה. החברות שבין היתר גם מעסיקות עuבדים מהבית, מצאו פתרון לקבלת מידע ודוחות מעובדים אלו במהירות ויעילות מירבית.
קבוצת נירוקס המתמחת בתחום העסקי באינטרנט, משווקת מוצר המסייע לארגון יעיל של העסק, ומשפר את התפוקה של העסק
בעשרות אחוזים. מערכת ניהול לקוחות, CRM,
פרטים נוספים באתר http://www.GOAPP.co.il/
>או בטלפון 0732555000