סבלנות
מייסדי גוגל, לארי פייג' וסרגיי ברין, פתחו שיטת חיפוש שכיום משתמשים בה ברחבי העולם. גוגל תופס היום נתח שוק של מעל 60% בשוק החיפוש הישראלי ולכן הקידום בגוגול הוא כדאי לכל מי שרוצה לקדם את האתר שלו. את תוצאות תהליך הקידום בגוגל, לא ניתן לראות במהרה, אך התוצאות הן ללא כל ספק כדאיות. בשלב ראשון חשוב לעשות עבודת הכנה עבור האתר אותו רוצים לקדם בגוגל. יש לעשות מחקר נרחב בכל הקשור למילים הקשורות באתר והתואמות את החיפושים הנפוצים בגוגל. בנוסף, יש לבדוק מיקומים ומצב עמודים מאונדקסים ומצב רישום בכלי לניהול אתרים. אחרי שנעשתה פעולת ההכנה לקידום בגוגל, יש לתקן את המבנה ואת קוד האתר. תיקוני מבנה חשובים כוללים לרב את עמודי 404, קוד 301 תיקון קוד האתר על פי תקני w3c ועוד.
תוכן
חלק חשוב נוסף לקידום בגוגל הוא החלק בו מתייחסים לתוכן של האתר. על מנת שהאתר יופיע בדך הראשון של גוגל יש למצוא את המילים והביטויים שהגולש ישתמש בהם. תוכן האתר צריך לכלול כתבות ומאמרים בהם ישובצו מילות החיפוש או הביטויים המשמשים לחיפוש בגוגל. בכל מה שקשור לקידום בגוגל מבחינה חיצונית לאתר, יש ליצור תמהיל נכון של קישורים שיובילו אל האתר: החלפת קישורים עם אתרים אחרים, כתיבה בפורומים, בלוגים, הפצת מאמרים שימוש נכון בתמונות ופלאש, וידאו ומצגות ועוד.
מנתחים
במהלך כל תהליך הקידום בגוגל, יש לתחזק כל הזמן את בניית הקישורים, תיקוני המבנה ועדכון תוכן האתר. בנוסף, חשוב לעקוב אחר הנתונים הסטטיסטים של קידום האתר ובהתאם לכך לבצע את השינויים הנדרשים. מטרת קידום באתר בגוגל היא אחרי הכול להכניס כסף לאתר ועל מנת שזה ייכנס יש לנתח את תנועת הגולשים באתר: כניסות, יציאות, חתך גלאים וכיוב, מה שיכול לעזור ולמקד את אמצעי השיווק ולהביא לתוצאות טובות יותר.
לסיכום: רב הגולשים בגוגל לא עוברים את הדף השני ולכן חשוב שהאתר שלך יזכה בתחרות הקידום בגוגל כי זהו למעשה המדד העיקרי להצלחה או לכישלון של אתר.