כיום, אחוז גדול מההצלחה הכוללת של העסק תלוי ביחסים הטובים בין הלקוחות לחברה. תוכנה לניהול קשרי לקוחות (CRM) יכולה לעשות את המשימה לקלה יותר. תוכנות CRM מחזיקות את הארגון בתוקף מלא במתאם שבין הלקוח והחברה. עם תוכנת ה-CRM, מנהל החברה מסוגל להציע רמות גבוהות יותר של שירות לקוחות מאשר אי פעם בעבר. כתוצאה מכך, צרכי לקוח לעולם לא יישארו ללא עזרה או ללא פתרון.
מטרות תוכנות CRM
באופן כללי, תוכנות CRM טיפוסיות מסייעות לארגון לשתף מידע בין המחלקות, לשמר את הלקוחות באמצעות שיחה טובה יותר, ולנהל את קשרי הלקוחות שלה על מאגר נתונים מסודר ומגובה. תוכנה לניהול נכונה יכולה גם לסייע לחברה לחסוך כסף על עובדים טכניים, שכן היא יכולה להתמודד עם שאלות של לקוחות דרך מערך העשרה מתוכנן כראוי ולעיתים ישירות מאתר האינטרנט של החברה.
תוכנת CRM יכול "להחליק" עסקאות עם לקוחות. בין תכונותיה הרבות של המערכת, אלמנט החיסכון בזמן מאפשרים למנהל החברה לספק שירותים מוצלחים יותר עם הלקוחות בתקופה קצרה של זמן ניצול מלוא הפוטנציאל שלהם. זה נותן ללקוחות הרגשה חשובה כי הם מכובדים ומוערכים על ידי החברה.
תוכנת CRM השיגה עמדה בלתי מעורערת במערכות היחסים חברה - לקוח. היום, זה בולט מאוד, בלי סוג כלשהו של תוכנת ניהול קשרי לקוחות, העסק שלך עתיד ליפול בפופולאריות. זה פשוט כי התוכנה עושה את החיים קלי יותר וללא מאמץ כל כך עבור העובדים והלקוחות כאחד.
יישום פתרונות תוכנה CRM
כיום, שירות לקוחות, מכירות ומנהלי שיווק מגבירים את רכישות תוכנות CRM על מנת למקסם את מערכת היחסים בין החברות לבין הלקוחות שלהם. חבילות תוכנה אלו יכולות בוודאי לשפר את קשרי הלקוחות שלהם, אך יש מספר מגבלות. תוכנת ה-CRM היא פשוט רק כלי שימושי שיכול לתמוך בתוכנית ה-CRM שלך, היא לא באמת תוכנית CRM. תכנית CRM היא המדיניות של החברה לניהול, שימור ותמיכה בלקוחות.
אבולוציה של תוכנות CRM
בהתחלה, תוכנות ה-CRM היו זמינים בפורמטים סטנדרטיים, עם כל התכונות הרצויות והלא רצויות. מאוחר יותר כמה מוצרים מותאמים אישית תוכנות CRM הוכנסו לשדות עסקיים שונים, כמו חנויות קמעונאיות, מכוניות, שירותי ביטוח, שירותי בריאות וכדומה.
היום, עם מערכת CRM יש לך הרבה אפשרויות, אתה יכול לרכוש תוכנת CRM סטנדרטית ולהתאים אותה לפי הצורך של החברה שלך.
על תוכנת ה-CRM לפי דרישה
תוכנות CRM לפי דרישה הם בעיקר עבור חברות בעלות נתח שוק קטן או בינוני, שכדי לאסוף ולנהל מידע עסקי חשוב לארגון היא נדרשת להרחיב את המכירות המוצלחות, שיווק ושירות תוכניות הלקוח. חבילות ה-CRM לפי דרישה מציעה תוכנה לניהול משרד, תוכנה לניהול משרד, צ 'אט חי, דוא"ל, ניטור תעבורה בזמן אמת, הערכת תכונות ונתונים, וכן מגוון של טפסים אינטראקטיביים, כי הם מותאמים אישית כדי לעמוד בדרישות של החברות עבור מחלקת קשרי הלקוחות. הם אינם דורשים כל מסד נתונים מקומי או מתקני אחסון נתונים או חיובים עבור תחזוקה.
On Demand CRM מבית התוכנה של My Buisness
תוכנת ניהול לקוחות של מיי ביזנס מעוצבת בצורה חדשנית וחסכונית המותאמת אישית בכלי CRM כדי לעזור לך טוב יותר לשרת את הלקוחות שלך. התוכנה מחזיקה סט שלם של יישומי CRM שנועדו לסייע לארגונים בכל גודל, סוג, גיאוגרפיה בעמידה באתגרים הקשים של ניהול ושיתוף של מידע על פני ובתוך הארגון.