מאמצים עילאיים וודאי השקעת במציאת שם מתאים לעסקך - וזה ברור ומתחייב. מאמצים רבים וודאי השקעת בחשיבה על סמל העסק ובעבור כל הנדרש על מנת שתופיע בצורה המוצלחת והטובה ביותר האפשרית ועל מנת שתיתפס מצויין על ידי הלקוח ובאופן הבהיר ביותר ,היעיל ביותר והמקרין את מקסימום הרצון שלך לשדר אותך כנדרש. בוודאי הינך מוכן לשלם את מלוא הנחוץ בעבור פירסום מוצלח בכל מדיה אפשרית (במידה והיה לך את הכסף) שהרי הכסף יחזיר לך ככל הנראה את הכסף המושקע במרוצת הזמן.אולם מה על הסיסמה שליד השם שלך?
יתרונותיה והפתרון שהיא מציעה
•
• בה נתקלים יותר מאשר בכל דבר אחר שקשור לעסק שלך (גם יותר מאשר בסמל שלך - אנשים קוראים אותה).היא מלל ונכנסת לראש גם מבלי שרוצים.
• היא הרבה יותר זולה מאשר פרסום והיא הפרסום הראשון שלך למעשה!
• מה היא אומרת עליך? (היא קיימת בכלל?) - היא משדרת אותך נכון.
• היא מיוחדת על פני מיתחריך?
• היא משפיעה כפי שהיית רוצה? (איך היית רוצה שהיא תשפיעה? : שתתאר אותך?,שתתאר את היתרונות שלך?,שתיצור חשק אוטומטי לקנות? שתתחכם? שתהיה פשוטה?)
• בכל הניירת הרישמית שלך מופיע השם שלך. קולטים אותו כל הזמן וללא הרף.אםכן, מה יש לידו - (דף ריק? חלל?) - מדוע אין שם משפט שיתאר אותך? (מה עלול לחשוב על כך הלקוח?,כיצד הוא תופס אותך? האם אתה שולט על כך בכלל?)
• האם אתה מכיר אדם שתפגוש בחיי היומיום ולא יוציא מילה מפיו אודותיו על עצמו? - מה היית חושב עליו? האם אין לו שום דבר לספר על עצמו? ,שום מניע להציג את עצמו בדרך כלשהי?(האם היית רוצה שככה ירגיש הלקוח שלך? המוצר שלך רק מביט בו מן הסמל ו"לא אומר שום דבר"?) - האם היית רוצה לאבד את האפשרות הזו?
להצלחת עיסקך דרושה לך סיסמה מקצועית:
א. כי היא פשוט דרושה.אלו חוקי המשחק.ובצדק. אלו מינימום מילים ומקסימום עוצמה ביחס ביחס להשקעה.
ב. יש בה תועלות רבות. ככל הנראה הרבה מעבר למה שהינך מודע להם כרגע.
ג. היא עשויה (ברוב המקרים) לשדר אותך נכון ומדוייק (הלקוחות כרגע מבינים מה אתה עושה בדיוק בעסק?)
ד. היא משפיעה. (אחרת לא היו ממציאים אותה כלל ואת רעיון השימוש בסיסמה.חברות גדולות ורבות משקיעות עשרות אלפי דולרים ב 4 המילים הקטנות הללו שליד השם)
גם המילה אלוהים היא רק מילה.אבל משתמשים בה המון ויש לה משמעות אדירה.שים לב להשפעת מילים קטנות.
ליד שמך לא מופיעה מילה אחת. אלא בד"כ - צריכות להופיע 4.
המצאת סיסמה הינו דבר הכרחי לעבודה ותיפקוד מקצועי של עסקך מול עיני הלקוח,קליטתו אותך ואת מלוא עוצמת השדר של עסקך.ללא סיסמה נכונה ומקצועית ליד שם עיסקך הרי שהינך מפסיד באופן וודאי תועלות רבות הטמונות בה ובהשפעתה.ככל שהסיסמה שתבחר לעצמך תהיה יותר מקצועית ובנויה על סך ידע כתיבתי - המצאתי מקצועי יותר הרי שכך תזכה לפעילות משולבת של מלוא השפעותיה הרצויות והנבונות של הסיסמה.