קידום בגוגל דרך אופטימיזציה למנועי חיפוש - האומנות והמדע של הפיכת דפי אתר האינטרנט לאטרקטיביים בעיני מנועי החיפוש היא אחד הדברים החשובים ביותר מכל תהליך מוצלח של קידום בגוגל.
ככל שדף האינטרנט יהיה ברמת אופטימיזציה גבוהה יותר, כך זה יקדם את הקידום בגוגל ואת אתר האינטרנט, הוא ישיג מיקום גבוה יותר בתוצאות חיפוש אחר מילות מפתח רלוונטיות אליו. פעולות אלו נקראות בשם הכולל למדי: חלק עיקרי מקידום בגוגל של אתרי אינטרנט.
קיימות טכניקות אופטימיזציה רבות ושונות, אך מטרתן אחת. קידום הדף לראש תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש. ברגע שנעשה פעולות אופטימיזציה מדויקות יותר ויותר, קידום בגוגל יהיה פעולה פשוטה יותר בשבילנו ובעצם נצטרך להשקיע פחות ופחות בהשגת קישורים נכנסים מאתרים אחרים. אני לא אומר בכלל שכל פעולות קידום בגוגל הן אופטימיזציה אבל אין ספק שזה חלק די גדול.
קידום בגוגל דרך אופטימיזציה: אני אנסה להציג פעולות כלליות של אופטימיזציה, אותן צריך לעשות לפני תחילת קידום בגוגל חיצוני.
מחקר מילות מפתח- איתור מושגי המפתח המתאימים ביותר לקידום בגוגל עבור האתר. מיונם לפי חשיבות, וחלוקתם לפי "אזורי נחיתה" באתר. קידום בגוגל מתחיל בבחירת מילות מפתח, אם אתם חנות מחשבים, אין טעם לקדם במילה מחשבים, זה גם נורא תחרותי לצורך קידום בגוגל וגם מיותר קצת כי פשוט אין קשר בין המילה מחשבים לבין חנות מחשבים.
בדיקת תקינות קוד האתר- בדיקת התאמת קוד האתר לסטנדרטים המוכרים בתחום, וביצוע שינויים בהתאם. אם הקוד לא מסודר הדבר יפגע מאוד במאמצי קידום בגוגל שתעשו אתם או כל אחד אחר, פשוט אין טעם להתחיל קידום בגוגל של אתרי אינטרנט ללא סידור הקוד.
שיפור הטקסטים באתר- עריכות קלות בטקסטים של האתר על מנת להביא אותם למצב אופטימאלי עבור מנועי החיפוש. התוכן של האתר הוא אחד החלקים החשובים ביותר בכל אתר אינטרנט וכמובן בתוך כל הליך של קידום בגוגל. אין אפשרות לקדם אתר אינטרנט ללא תוכן איכותי, כבר שמעתם אני מניח שהתוכן הוא המלך של גוגל, לכן תזכרו את זה בקידום אתר בגוגל.