חנויות- למה יוצאים מהחנות
למרות השינויים הטכנולוגיים הגדולים של העשורים האחרונים שום דבר לא השתנה באמת באחת ממערכות היחסים העתיקות בעולם - בין הקונה למוכר בחנות. עדיין, ברוב המקרים, מדובר בקשר חד פעמי, מו"מ רגעי, שלרוב נגמר בכישלון. Konot מציעה לעשות מהפכה באופן שבו מוכרים מוצרים בחנויות.(''קונות'')
מבחינת הקונים, 80% מהמבקרים בחנויות עוזבים מבלי לקנות דבר. כולם מכירים את זה. נכנסים לחנות, המוצר נראה לנו, אבל המחיר - לא כל כך. אנחנו יוצאים.
ממחקר שנעשה על קונים, הפעם נשים קונות הסתבר כי חלק ניכר מהקונים יוצאים מהחנות כי בכלל לא התכוונו לקנות מראש, החלק הניכר מהעונים הכריז כי המוכרת מרגיזה אותם וגורמת לצאת מהחנות. ויש גם כאלה רבים, שהגיעו לחנות במיוחד ( אחרי הרבה פרסום שהשקיעו במותג) אבל יצאו בשלוש שניות בשל מחיר.
השאלה המרכזית שאני מעלה, זה העדר מידע עסקיי על הקונים שיצאו ולא קנו. מה הם רצו לומר?
באופן מפתיע אנחנו לא יודעים מה הם רצו וכתוצאה מכך המחסנים מלאים בעודפים.
על הסיבות כפי שראיתי במחקר שעשיתי אספר במאמר הבא.