בשנות השמונים עם עלייתם של מספר זמרי פופ מוצלחים עלתה גם דרכם של הפוסטרים, התקופה השאירה את נושא הזמרים ולא רק הפופ אלא גם הרוק ככוכבי הפוסטרים הנמכרים בכל זמן. המרצ'נדייס האינסופי של חולצות מודפסות, פוסטרים, דגלים ועוד לוכד את העין.
בתקופת הפריחה המוזיקאלית, אז בשנות השמונים הפרסום דרך הפוסטרים של הזמרים העולים וסוגי המוסיקה השונה המופיעים על הבמות היווה רק פרסומות כשלטי חוצות אשר נתלו ימים מספר לפני ההופעה הגדולה או נחיתתו של כוכב הזמר בעיר הקרובה, הפרסומות שעוצבו כפוסטרים ענקיים שהיוו דרך שיווקית אחת לקניית כרטיסים להופעות הזמר ועל הדרך גם פרסומת מוצלחת להגדלת שמו של הכוכב, הפכו ברבות השנים לפוסטרים שהם אות זיכרון לתקופה, לאדם ולעיצוב מסוג אחר.
עד היום ניתן לראות כי כאשר מתקרבת הופעת ענק של זמר ידוע ומבוגר, בעל סגנון מוסיקאלי לא שגרתי מן העבר מופיעים חזרה הפוסטרים הראשונים שהעלו את קרנו של אותו זמר וקידמו אותו בדרכו המוסיקאלית, ניתן לראות אותם מתפרסמים בכניסה לאירוע, בפרסומות תלויות המודיעות על תאריך ומקום האירוע וכן בעיתונים השונים ובדרכי תקשורת נוספות. וכן על זו הדרך התפרסמו עם השנים כוכבי תיאטראות, זמרים, נגנים ועוד, גם בישראל ובעיקר במדינות אחרות.
התפתחותה של הטכנולוגיה, השכלולים הקיימים ואלה שעוד יגיעו הפכו בעולמינו כמעט כל פיסה לדיגיטאלית, מהירה, בתנועה. הפוסטרים שלתקופת מה נחו בעולם הפרסום חזרו אליו חזרה והפעם גם הם נכנסו בצורה מהירה, פעילה והעיקר, נמכרת כ"רעיון" חכם בצורה דיגיטאלית. דרך השילוב נעשית בצורה מאוד פשוטה, הפוסטר נבנה כמובא להדפסה ורק אחרי שעל הדף הכול נראה כמו שצריך נלקח העיצוב הנאמר לעיל ומועתק לאופן הדיגיטאלי בו יוצג הפוסטר, השימוש בדמויות ובטקסט הקיים בפוסטרים נעשה על אותה דרך גם בפוסטר הדיגיטאלי אלא שבו התוספת היא תוספת של הנפשה, תנועה ומוזיקה מה שלא היה נראה על הדף.
מעניין מאוד כי הכול הפך לממוחשב יותר דינאמי וצבעוני אך עדיין אהבת הקהל לפוסטרים הגדולים על גבי הנייר או הבריסטול הקשיח מדברים יותר מאשר ההמצאה החדשה של פוסטרים בתנועה או פוסטרים דיגיטאליים בכלל, בנוסף חשוב לקחת בחשבון כי פוסטרים דיגיטאליים אשר מהווים סוג של הוצאה יקרה יכולים לשמש או למצות עצמם באירועים גדולים או מיוחדים וקצת פחות בחדר סגור.
נושא הפוסטרים הדיגיטאליים מצוי בשנים האחרונות בבקשותיהם של מרצים מול סטודנטים ממגמות עיצוב שונות בארץ ובעקבות זאת ניתן לראות אותם כתוצרים מוגמרים במוזיאונים שונים או גלריות לאומנות בכל רחבי הארץ, האמירה המתבטאת בפוסטרים דיגיטאליים מביאה עימה הרבה עוצמה וכוח מה שלא ניתן לראות תמיד בצורה שקופה ומהימנה בפוסטר מודפס. עולם הפוסטרים הדיגיטאליים אינו יודע מעצורים, בכל יום מתווספים רעיונות חדשים בתחום דרך אנשים שונים המתעסקים בעיצוב, גרפיקה ופרסום. אפילו רואה חשבון יכול להבין את התחכום שבדבר.
הכותב הינו מעצב רהיטים ומרחבים פנימיים. מתמצא בין היתר בתחומי הרפואה והאומנות.