היום בתעשיית הפרסום, אחד הדברים שהכי מתקשרים מול הלקוח הפוטנציאלי הוא העיצוב, כשאתם הולכים ברחוב, ואתם רואים שלט חוצות ענקי על ביניין של בחור גולש בשלג, כותרת עסיסית ומשקה,
אתם בעצם מסתכלים על עיצוב גרפי, ממותג שבא לפרסום מוצר.
פרסום - להיות ידוע לטובה, באיזה חושים השתשמנו כדי לקבל את המסר? עיניים, ומשם זה גרם לנו להרגיש את הרעננות של המשקה, (השלג) כל זאת בזכות העיצוב הגרפי, שבתוכו יש רעיון, קריייטיב, מסר שיווקי וביצוע.
במשך השנים מחקרים רבים עזרו לעולם העיצוב לקבל משמעות, ולקבל "מושגים" על פי דפוסים שחוזרים על עצמם כדי "להעתיק" הצלחות.
יש סיבה למה יש עיצובים יפים יותר ויש עיצובים יפים פחות.
יש מה שנקרא : קומפוזיצייה. שילוב צבעים שבא לבטא מסר.
אם אתם רוצים לדעת איזה שילובי צבעים מתאימים יותר ואילו פחות, יש מה שנקרא בעולם העיצוב "גלגל הצבעים" .
גלגל הבצעים הוא בעצם נוסחה מטמטית לגלגל שמרכז את הצבעים שהולכים יותר אחד עם השני באמצעות קומפוזיצייה.
דבר שהינו חשוב בעיצוב גרפי.
דבר נוסף, אחד הדברים הראשונים שחוויתי על בשרי לראושנה כשהגעתי לבית דפוס ורציתי להדפיס את הכרטיס ביקור ה - 1 שלי, הוא הרזולוצייה.
מסך מחשב עובד על רזולוצייה 72 והדפסת כרטיס ביקור או פרוספקט הינו ברזולוצייה 300 DPI ולהכין מחדש את כל הכרטיס ברזלוצייה גבוהה יותר זה לא חוויה לא נעימה כלל.
עיצוב גרפי הוא תחום עשיר במידע, כלים ושיטת ליצור את החוויה הוויזואלית הטובה ביותר.
אפשר לאחר מכן לעבוד בבתי דפוס, ולהיכנס בשלב מאוחר יותר למשרדי פרסום, ואז החוויה של הקונספט השיווקי גדולה יותר.
קורס עיצוב גרפי יכול לספק את כל הכלים למעצב לסרטט לוגו, כרטיס ביקור, פלאייר, פולדר או פוסטר.