בעבר הרחוק אדם שהיה לו עסק היה מסתובב עם כרטיסי ביקור וכך היה משווק את עצמו, עם כניסת האינטרנט לתמונה כל העסק הפך להרבה יותר קל, פונים לחברת בניית אתרים היא מקימה לנו אתר אינטרנט והוא הופך לכרטיס הביקור הרשמי שלנו. בשנים האחרונות בעיקר לאחר הקמת Google ו - facebook מיתוג באינטרנט של החברה או המוצר שלנו הפך לתעשייה שלמה.
כיום בפייסבוק כ 500 מיליון מנויים בעולם שלפחות 70% מהם פעילים באתר מידי יום. זוהי כמות אדירה של מידע שעובר בין אדם לאדם.
לכן כל חברה שמכבדת את עצמה כיום צריכה שיווק בפייסבוק ומיתוג המוצר או השירותים שלה בעמוד מעריצים מעוצב.
כיום ישנה שפה הנקראת FBML מה זה אומר?
שפת הFBML היא מקבילה לשפת הHTML הפשוטה אך עם מספר הגבלות שפייסבוק הכניסו כדי לא ליצור בלאגן שלם באתר שלהם. אך עדיין ניתן לעצב את עמודי המעריצים בפייסבוק בעזרת כלי זה וכך ליצור בעצם מעיין מיני website בתוך הפייסבוק.
בעזרת השפה הזו ניתן ליצור גלריות, להעלות סרטונים, ליצור דפי מידע אודות החברה, פרסום מבצעים, הדפסת קופונים, יצירת דפי קשר ועוד המון דרכים יצירתיות למשוך אליכם את הלקוחות, והכל בעיצוב אישי שלכם שיתאים ללוגו החברה ולרעיון השיווקי.
להלן מספר סיבות מדוע צריך ליצור עמוד מעריצים ולפרסם אותו בפייסבוק
1. בעמוד האוהדים יש את היכולת של מקימי העמוד לעקוב אחר מאות נתונים סטטיסטיים, כמו כמה בנים וכמה בנות יש באיזה גילאים מהיכן מגיעים ועוד, כך ניתן לפלח את הנתונים האלה ולדעת איזה קהל נמשך לעמוד ואיך לשווק נכון את המוצר שלכם.
2. כאשר נפרסם מודע על ה"קיר" של עמוד המעריצים כל חברי הקבוצה יראו זאת ולא יהיה ניתן להתעלם מכך.
3. הצטרפות אוטומטית של חברים ע"י לחיצה על "לייק" דבר היוצר התפשטות ויראלית של העמוד שלכם גם למי שלא חבר שלכם בפרופיל האישי.
4. לעמוד מעריצים ממשק מאוד נוח לניהול, הוספת תכנים ופרסום מודעות בכל שפה שנבחר.
5. עמוד האוהדים בפייסבוק לא מוגבל במספר אוהדים כך שככל שיש יותר כך זה יותר טוב.
6. לא צורך טיפול שוטף ואחסון בשרתים כמו אתר אינטרנט עלות חד פעמית של עיצוב והקמת העמוד וללא תשלום חודשי.
7. אם לחברה יש אתר אינטרנט עמוד מעריצים בפייסבוק עם קישור לאתר החברה בהחלט עוזר לקידום האתר במנוע החיפוש Google
8. בעזרת עמוד האוהדים ניתן לפרסם מבצעים, תמונות, קישורים ואירועים הקשורים לחברה.
9. תשלום זול בהקמתו לעומת אתר אינטרנט שעולה הרבה יותר.
10. ויראלי, ויראלי, ויראלי!! היתרון בפרסום בפייסבוק שהפרסום הוא בשיטת מפה לאוזן, כך שאדם שעושה "לייק" לעמוד שלכם כל החברים שלו יראו שעשה "לייק" וכך הלאה.
יצירת עמוד מעריצים בפייסבוק הינו טרנד חדש ומושך, שעדיך לתפוס את זה עכשיו כזה עדיין בחיתולים וליצור את עמוד המעריצים של העסק שלכם!