פרסום נכון על ידי פליירים. פרסום פליירים הוא אחת השיטות הותיקות ביותר לפרסום. הרבה לפני שהייתה טלוויזיה או לפני שחלמו על אינטרנט כבר חילקו פליירים בין בתים של אנשים. השיטה עבדה מדהים, הרי אם לא הייתה עובדת מדהים, לא היו משתמשים בה. הבעיה התחילה עם התקדמות טכנולוגית עצומה.
כמו בכל דבר אחר, גם תחום הפרסום התקדם והתפתח, קמו מאות שיטות פרסום חלופיות, כאלו ואחרות. פרסום בפליירים נהיה רק עוד אחת משיטות הפרסום הקיימות, בגלל עודף הפרסום, גם פרסום על גבי פליירים נהיה עוד דבר אחד שמציק לנו בתיבות הדואר.
לאנשים היום אין כוח לקרוא שום דבר, פלייר שלא טופס את תשומת הלב של הקורא בחצי השנייה הראשונה, אין לו סיכוי להצליח. יש פה רשימה של כללים להפקה נכונה של פליירים, מה לעשות כדי שהפלייר לא ילך לפח.
א. עיצוב גרפי מושקע. בפלייר אין הרבה מעבר לעיצוב. אם לא משקיעים בעיצוב הפלייר, ניתן לקחת את כל הכסף שאתם מתכוונים להשקיע בזה ולזרוק אותו ישירות לפח אשפה, הרי ממילא לשם הוא יגיע. הרי התמונות הן אלה שעושות את הפלייר. אם לרגע אתם מתכוונים לעצב פליירים ולא חשבתם להפעיל מעצב גראפי, אל תעשו את זה.
עיצוב נכון יעשה את ההבדל בין מכירות לבין כישלון גורף. מה קורה ברגע שבן אדם מקבל לידיו פלאייר שנראה לא מקצועי, מה המסר שהוא מקבל מזה? שכך גם העסק נראה- לא מקצועי. הרי אם הם לא מסוגלים להפיק פלייר כמו שצריך, כנראה הם גם לא מסוגלים לתת את השירותים שלהם כמו שצריך.
אל תיקחו סיכונים מיותרים, תשקיעו במראה הפליירים, תשתמשו בתמונות באיכות גבוהה, שמעצב יעצב אותן, בקיצור תעשו את זה מושקע והתושבים שיקבלו את הפלייר יבינו שהם מתעסקים עם מקצוענים.
ב. תוכן הוא המלך. בטח שמעתם כבר את הביטוי הזה בעבר, במיוחד אם אתם עוסקים בעולם האינטרנט, אבל בעולם הפרסום אין דבר חשוב יותר מתוכן. אם התוכן לא יהיה מנוסח כמו שצריך, מה שיקרה זה אחד הדברים הבאים:
1. לא יבינו מה אתם רוצים בכלל.
2. יחשבו שאתם חסרי ידיעה בסיסית במה שאתם עושים, כי מי שלא מסוגל לנסח פלייר, כנראה גם לא מסוגל לתת שירותים ברמה גבוהה.
לכתוב את תוכן הפלאייר בצורה נכונה, זה פשוט קריטי, תקפידו על זה כדי שהפליירים שלכם לא יגיעו ישירות לפחי האשפה.