פרסום על ידי פליירים- מה זה נותן ואיך עושים את זה נכון. פרסום על ידי פליירים הוא תחום בעייתי מאוד, בגלל שכמעט כל הפליירים מגיעים ישירות לפחי הזבל, הרבה לפני שמתחילים לקרוא מה רשום בהם בכלל. אז למה בכל זאת ממשיכים לפרסם בעזרת פליירים, למה לא מפסיקים את זה בכלל? השאלה אולי מתאימה היא איך עושים את זה נכון.
היתרונות של הפליירים:
1. פרסום ממוקד גיאוגרפית. אחד היתרונות הגדולים של חלוקת פליירים או פרסום דרך פליירים זה האפשרות לפרסם אך ורק לאנשים הגרים באזור בו אתה מעוניין. אם אני גר בדרום חולון ורוצה להציע שירותי השכרת רכב באזור דרום חולון בלבד, מה יכולה להיות דרך טובה יותר לפנות לתושבי דרום חולון מאשר דרך פליירים באזור זה. אם אני שם פלייר בכל תיבת דואר בדרום חולון, אני מבטיח למעשה שכל תושבי דרום חולון ידעו על השירותים שלי. אין שום דרך אחרת להגיע בצורה ממוקדת כל כך לתושבי דרום חולון או כל אזור אשר מוגדר גיאוגרפית.
2. מחיר זול. פרסום הוא דבר שעולה הרבה כסף, בדרך כלל הרבה מאוד כסף. פרסום דרך פליירים הוא מצב זול יחסית, ביחס לחלופות הקיימות. ברגע שנחבר את שני היתרונות הללו שצוינו כאן יחד, נוכל להגיע לתוצאה לא רעה בכלל- פרסום ממוקד שחוסך כסף ומחיר נוח כזה שיאפשר לך להמשיך לפרסם לאורך זמן. הרי ברור שחייבים לפרסם, הבעיה היא שאין כסף לזה. ברגע שיש מולנו חלופה זולה יחסית וגם כזו שפונה רק לקהל יעד המדויק שלי, הדברים מתחילים להיראות טוב יותר.
3. פרסום מיידי. במתכונות פרסום אחרות, יכול לעבור הרבה מאוד זמן בין הרצון לצאת במסע פרסום לבין עד שזה קורה בפועל. עד שהמשרד פרסום חושב ומחליט, אחר כך מתחילים תכנונים, ויכוחים. בצורה כזו עוברים חודשים עד שהקמפיין עולה לאוויר באמת. בפרסום פליירים, אין בעיות כאלו. כל התהליך הוא מיידי כמעט. ברגע שרוצים להודיע על מבצע, כבר באותו יום יוצאים הפליירים לתיבות התושבים.
לסיכום: פרסום פליירים הוא מאוד יעיל ואפקטיבי, העניין הוא לדעת איך עושים את זה נכון. רוצים לדעת איך מפרסמים נכון דרך פליירים, על זה נדבר במאמר הבא בנושא פליירים.