פרסום בפליירים זה אחד התחומים שדורשים את המומחיות הרבה ביותר שיש. הבעיה עם פליירים היא שלאנשים המקבלים אותם כבר אין כוחות יותר לפרסומות. אתם בטח מכירים את זה מעצמכם, אתם באים לבדוק דואר, התיבה מלאה בשטויות, מיליון מכתבים טיפשיים מהבנק שלכם, שלא ברור בכלל מה הם רוצים, דואר מחברת האשראי, חברת הביטוח, קופת חולים ומה לא. אחרי שמסיימים את כל הסיוט הזה וזה בהחלט סיוט מהלך, מתחיל מסע עינויים של בדיקת שאר דברי הדואר. אם הייתם עייפים מזה כבר בהתחלה, עוד במכתבי הבנקים, עכשיו בחלק הפרסומות או יותר נכון פליירים פרסומיים, כבר אין לכם כוח לכלום. בכל זאת, עסקים רבים צריכים לפרסם בפליירים, זה זול, מהיר ומאוד נוח גיאוגרפית. השאלה היא איך עושים את זה נכון, הנה מדריך מקוצר לפרסום נכון דרך פליירים:
1. להקפיד על חלוקת פליירים איכותית.
אם הפליירים שלכם יחולקו יחד עם עוד עשרה פליירים אחרים - רוב הסיכויים שכל ערמת הפליירים הזו תגיע לפח. יש לבחור היטב את חברת החלוקה הנכונה שתאפשר לכם לבחור במדויק את האזורים והרחובות בהם יחולקו הפליירים שלכם. חברות חלוקה אשר מציעות חלוקת פליירים בעלות זולה מאוד לעומת המתחרים עלולות לחלק כמה פליירים בבת אחת, או גרוע מכך, חלק מהפליירים שלכם פשוט יזרקו לפח עוד בטרם חלוקתם ובכך יגרם לכם נזק רב. בחרו בחברת חלוקה אמינה, שתודיע לכם מתי החלוקה הסתיימה (כך גם תוכלו לבדוק זאת בעצמכם). ישנם בעלי עסקים קטנים שיש ברשותם זמן ויכולים לחלק בעצמם, במקרה הזה אין בכך פסול. הנקודה היא שחלוקה נכונה תדאג לכך שקודם כל הפליירים באמת יחולקו ושתיים שהם יחולקו בלעדית ולא יחד עם עוד סוגי פליירים. זה ממש מעצבן תיבה מלאה בפליירים.
2. הציעו מבצע מיוחד או הנחה אטרקטיבית למציגי הפליירים בעת הפנייה אליכם. תוכלו אפילו לבקש מהמעצב הגרפי ליצור אזור בפלייר שישמש כקופון גזירה, זה ידרבן את הלקוח. חשוב מאוד בקשר למבצעים זה להיות מודע לאיזה מבצע אתם מפרסמים, תהיו הגיוניים תפרסמו מבצעים שווים. אל תוציאו מבצע נוסח פיצה שלישית בחצי מחיר, אף אחד לא רוצה שלוש פיצות, תוציאו מבצע שבאמת יגרום לפליירים להישמר.