פרסום נכון בעזרת פליירים. תחום הפרסום בפליירים ידוע כתחום בעייתי כיוון שרובם נזרקים לפח עוד לפני שמקבלי הפליירים קראו מה יש לכם להציע. למרות זאת בעל עסק שמסתמך על קהל לקוחות מקומי לא יכול לוותר על פרסום באמצעות פליירים. למה לא? נניח שיש לכם מכבסה שממוקמת בשכונה מסוימת, אתם רוצים לפרסם כדי להגיע לתודאה של לקוחות פוטנציאלים בשביל המכבסה. מה כבר אפשרויות הפרסום שלכם?
אתם לא יכולים לפרסם בעיתון כי זה יהיה בזבוז גמור, הרי עיתון הוא במקרה הכי קטן עירוני אבל אתכם לא מעניינים לקוחות מהצד השני של תל אביב. אתכם מעניינים לקוחות אולי מהצד השני של השכונה שלכם. אז פרסום בעיתונים יורד מהפרק. אולי יהיה טוב לפרסם באינטרנט, אבל זה לא באמת נכון, הרי אין אתרים המיועדים לאנשים בשכונה שלכם. לכן גם אינטרנט הוא לא אפשרות.
מה כן אפשרות? פליירים. פליירים הם דרך זולה ואיכותית לפרסום ממוקד מאוד. פליירים מגיעים בדיוק למי שאתם רוצים שהם יגיעו. לכן ורק בגלל זה פליירים עדיין משמשים בעלי עסקים רבים מכל התחומים. פרסום בפליירים הוא זול, פשוט וקולע בדיוק לאזור הגיאוגרפי בו תרצו להתפרסם. נשמע טוב לא? האמת שכן, אבל יש די הרבה בעיות עם פרסום פליירים ובדרך כלל בעלי עסקים פשוט לא יודעים לפרסם נכון עם פליירים.
ביכולתכם לשפר משמעותית את אחוזי הפניות אליכם מפרסום בפליירים, ולשם כך עליכם להקפיד על ביצוע נכון של כללי הפרסום בפליירים. הנה מדריך קצר לפרסום פליירים נכון:
תשקיעו בעיצוב -
בעלי עסקים רבים, לרוב עסקים קטנים המעוניינים לצמצם למקסימום את עלויות הפרסום, בונים בעצמם את עיצוב הפלייר ולרוב עושים זאת באופן לא מקצועי, תוך שימוש בתמונות ובפונטים לא איכותיים. זה מתכון בטוח לכישלון, האם אתם הייתם מעלים אתר אינטרנט לא מקצועי, כזה שיהפוך אתכם לצחוק. כנראה שלא, אז למה להוציא פליירים המשדרים שאתם לא מקצוענים. השקעה בעיצוב פלייר מקצועי תניב תוצאות טובות יותר ותחזיר את ההשקעה. בנוסף, אם תעצבו פליירים בסטודיו מקצועי לגרפיקה תוכלו לדרוש את הקבצים הסופיים באיכות הדפסה על מנת שבפעם הבאה שתרצו להדפיס פליירים - העיצוב כבר יהיה קיים ולא תצטרכו להשקיע פעם נוספת בעיצוב הפליירים.
טקסט איכותי-
בחרו מה תרצו להדגיש ולהבליט ומה יהיה כתוב בקטן, והעבירו הוראות אלו למעצב הגרפי. אין לכם כשרון כתיבה? לא בטוחים איך כדאי להציג את עצמכם באופן שיווקי? השתמשו בשרותי קופירייטינג מקצועיים.