למה משתלם לפרסם על ידי פלאיירים. שיטת הפרסום על ידי פליירים היא כנראה שיטת הפרסום הישנה ביותר בעולם. כנראה יותר נכון להגיד ותיקה אבל הבנתם את הרעיון. ברגע שהמציאו את היכולת לכתוב על נייר, בעלי עסקים אמרו לעצמם "אולי נמלא את הפרטים שלנו ואת המוצרים שאנחנו מוכרים על דף נייר ונשלח את זה לאנשים, כדי שידעו שיש לי את המוצרים הללו למקרה שיצטרכו". בדיוק ככה התחיל פרסום על גבי פליירים.
השיטה עבדה מעולה במשך הרבה מאוד שנים ללא תקלות עד שהתחילה מהפכת המידע, בהתחלה הטלוויזיה ואחריה האינטרנט. תחום הפרסום בגלל הרווחיות שבו הוא תמיד ראשון להתעדכן בכל החידושים ולאמץ אותם.
המצב שנוצר הוא כזה שהאדם הממוצע בעולם המערבי מוקף בפרסום בלי הפסקה. לאן שלא תלכו, מה שלא תעשו- אתם מוקפים בפרסום בכל רגע נתון. בבית אתם חשופים לכל המדיות הפרסומיות שרק קיימות, פליירים, טלוויזיה, אינטרנט ועוד. מחוץ לבית אתם חשופים לכל אלה וגם רבים נוספים כמו: שלטי חוצות, מסכי ענק, אנשים העושים פרסום, פרסום על גבי אוטובוסים ומוניות, נראה לי שהבנתם את הרעיון.
כאשר אנו חשופים לכל אלו, אנחנו מפסיקים להקשיב ולשים לב לשום דבר. הראשונים שסבלו מזה- זה פליירים. למה פליירים? כי אותם ניתן פשוט לקמט ולזרוק לפח, מה שלא ניתן לעשות לשלט חוצות ששוקל שלוש אלף קילו. אז כדי להחזיר עטרה ליושנה, בואו ניזכר מה היתרונות של פליירים.
פליירים הם נורא זולים, להפיץ אלפי פליירים עולה סך הכול מאות שקלים בודדות, דבר שלא ניתן להגיד על שום צורה אחרת של פרסום. הרי תחשבו על זה איפה אתם יכולים להגיע לאלפי לקוחות פוטנציאלים במאות שקלים? רק בפרסום על פליירים. גם אם יש לכם תקציב פרסום קטן יותר ממה שצריך, פרסום פליירים זה אחד הדברים הנכונים ביותר בשביל העסק שלכם.
דבר נוסף שהוא יתרון גדול בפליירים הוא העבודה הגיאוגרפית הממוקדת, רק פליירים יכולים להגיע לקהל נורא ממוקד שאתם בוחרים. כי אם אתם צריכים לפרסם אך ורק לאנשים הגרים באזור שלכם, הדרך הנכונה ביותר לעשות את זה היא רק פליירים.