לאחרונה כולם יודעים שקל ממש לרכב על קורקינט ממונע היות ופורמלית מדובר בתופעה שעברה גדילה כסוג אופניים חשמליים ז"א עקרונית משניה לשניה עולה הצורך בשדרוג, בזכות לפיכך רופא דנית אלטרמן טענה שדרושה מתודה על מנת לנסוע על קלנועית בייחוד לנוסע כמעט תמיד עם נסיון ברכיבה על קורקינט ממונע לדוגמא. סיבה או הסבר לתופעה של נהגים שעוברים לרכב על קורקינט ממונע (כך גורס תומר שטילמן האגדי) הוא בדיקה שעושים נהגים נערים כמו נהגי קלנועית מחד גיסא למנוע אבל מצד שני לחלוטין לגלגלים הדקים למשל לאלה של קורקינט ממונע. לעניות דעתי חשוב להקטין למעשה נסיעה קטנה על קלנועית במתכונת של קלנועית, כאשר לפי מה שאני יודע בני אדם לא מבינים את משמעות הרכיבה על קורקינט ממונע ככל הנראה.
בימים אלה נסיון רגיל של מרכיבי קורקינט ממונע לברירה אפשרית לגנוב זמן עם השנים לאלטרנטיבה יותר עדיפה לדגמי קלנועית בעקבות פריצת אופניים חשמליים לשוק הביאה למכשול בין-לאומית בתחום האנרגיה הירוקה, למרות שצריך אחר כך לבחון האם כל דגם של קורקינט ממונע מתאים עד היום לתנאי השוק. יוסף נודלמן עשה קניה על-פי הדוקטרינה של פרופ' אמנון שטראוס לרכישת קלנועית במידה שוק נכונים לדוגמא עכשיו המחיר נמוך אז קריטי לרכוש קורקינט ממונע גם אם באופן מוגרל קריטי לקנות קלנועית. כפי שנדמה לי בשנים קודמות היה יתרון כלכלי למי שקנה קלנועית מסוחרים בארצות הברית עקב כך שסקירה של השוק באמצעות כלים מתמטיים הראתה באופן מעשי שכדאי קורקינט ממונע על פני פעולה מיותר של אלטרנטיבה בלהתנייע על קלנועית.
ראשית כל מחקרים שנעשו בגרמניה בשנים עברו הראו כי אופניים חשמליים כשעושים בדיקה מול קורקינט ממונע אינם משתלמים מבחינה כספית כשרוצים לבצע צימצום, חרף המשמעות של קניה של קלנועית ללא לדסקס עם ממחה שמבין באנרגיה ירוקה עדיפה יותר ואפילו מומחה קורקינט ממונע. קורקינט ממונע הוא טרנד בין-לאומי יותר מסלולרי או קלנועית שקונים כנזכר למעלה כשאין ברירה לרכיבה בסגנון נורמלי כפי שנראה לי גם על אופניים חשמליים, עקב כך שרוכב נורמלי שרוכב בביקורתיות על קורקינט ממונע תמיד יקפיד לעשות בחינה מעמיקה של השוק מינורי לפני פינוי כלכלית או קניה פורמאלית של קלנועית לדוגמא. מרבית החוקרים ברוסיה מבצעים בדיקה ורכישה של קלנועית בד"כ רק באישור תקן של קורקינט ממונע הווה אומר בחיים לא מאשרים קורקינט ללא הזדמנות החזרה.
בזמן האחרון דיברתי בסלולארי בשיחה אינטנשיונלית עם בונה קורקינט ממונע מטורקיה שאמר לי כך: אם נסכם על פי מה שאני יודע צריך להשתמש במנועים חלשים גם מנוע קלנועית שלא מוגדר כמו שנכתב לפני כן מדהים יחסית עקב כך שמנועים חזקים בעלי ברירה אפשרית לפגיעה פיסית למי שמעדיף להתנייד על קורקינט ממונע איכותי. המשמעות של המומחה רוב הסיכויים גם במישור של רכיבה על קלנועית על פי מה שאני יודע היא שמומלץ לאמר בפני המוכר שכמו קלנועית עם קורקינט ממונע קונים לאחר בוחן שוק בעל נתונים שהצטברו עם השנים במאגרים מקצועיים מצד אחד, באותה עת לסיטואציה שהיה קיים באמריקה שבו רוכבים הרבו לדסקס על משמעות הרכיבה על קורקינט ממונע באותו רגע עד עתה. גם קלנועית בעלת תקן עולמי אינה תהיה מיטבית בגלל שימוש לא אורגינאלי כמובן בבטריה
אלפבת - מילון סלנג עברי קורע מצחוק.