בניה וקידום אתרים בגוגל:
אתר איכותי ורלוונטי הינו אתר אינטרנט המתמקד בתחום מסוים, במידה ותהיה איכותי מאתרים אחרים סביר תצליח בקידום אורגני במנועי חיפוש בטווח הרחוק. רלוונטיות זה מידע בעל ערך. אתר איכותי בעל תוכן ייחודי יגרום גם לקישורים טבעיים . קישור טבעי הינו בעל ערך גבוה הרבה יותר מאשר קישור שנוצר כחלק מפעילות של קידום אתרים מלאכותי, קידום אורגני קודם כל מתחיל בתוכן ויניב קישורים טבעיים.
קישורים טבעיים מן הסתם הם מקור מצוין לתנועת גולשים איכותית ושתניב פניות או קניות באתר..
מספר הכניסות האיכותיות לאתר, התנהגות הגולש באתר, מספר הדפים שהגולש ביקר, אחוז נטישת האתר והמרה לפעולה מאותתים לגוגל האם האתר ראוי וצריך לקבל דירוג גבוה בתוצאות במנועי החיפוש.
קידום אורגני לאתר עם תוכן מעניין, עדכני וייחודי הינו שילוב מנצח. האם חשבתם פעם לרגע מה בעצם הגולשים מחפשים ?מה הם ממש רוצים לדעת - האם האתרים המתחרים מציעים תוכן מעניין יותר ?
הציעו להם תוכן איכותי יותר, משהו שהם ממש מחפשים ורוצים מאוד לדעת ואף אחד מהאתרים לא נתן להם. הטעות הגדולה של בעלי אתרים הינה הטעות של הסתרת מידע, בעלי אתרים חושבים שמידע מקצועי וממוקד באתר עלול לגרום לכך שהגולשים ילמדו בעצמם את התחום ולא יהיו מוכנים לשלם על השירות אותו אנו מעוניינים להציע. זוהי גישה מוטעית שתניב תוצאות הפוכות.
ככל שבעל האתר יספק מידע ותוכן איכותי יותר כך נייצר תנועה ממוקדת יותר לאתר שלנו, מה עדיף ? אתר המכיל עצות ותוכן המפרט את עקרונות הקידום האורגני, או אתר אינפורמטיבי של 3 דפים המתאר את פרופיל החברה, חזון ומספר הטלפון - קידום באינטנרט מוצלח מושפע מהיכולת לגרום לגולש להישאר באתר והתרשם מהמידע המקצועי.
קידום אורגני כיום בזירות תחרותיות יכול להיות תהליך ארוך שבו בעל האתר יוציא כספים ולא יקבל את המקום הראשון. בזירה תחרותית חשוב לתאם צפיות ולהבין כיצד ניתן לקדם מילות מפתח ממוקדות, רק שם נוכל לקבל המרות ופניות באתר.
לאור הנסיון שלי אני לא ממליץ לקדם אתר לפני שעשינו ניסוי כלים לפרסום בגוגל אדוורדס. רק בעזרת בדיקת המרה בגוגל רדוורס שווה להתחיל לקדם את האתר בצד האורגני.
חברות המבטיחות לכם הרים וגבהות כנראה לא מבינות את הרעיון, מיקום ראשון בגוגל יניב אפס תוצאות אם האתר לא יגרום לגולש להתרשמות ולהבנה שאתם החברה המתאימה ליצירת קשר.