שיווק באמצעות תוכן.
הרעיון המרכזי של אתר אינטרנט זה למשוך אליו גולשים, אותם גולשים המהווים לקוחות פוטנציאלים למוצר או השירות אותו אתה מספק. אחת הסיבות המרכזיות בגינה אנשים נכנסים אל האינטרנט היא חיפוש מידע בתחומים מסוימים, אם תצליח להפוך למקור ידע בתחומך עבור אותם אנשים, תוכל להגדיל את התנועה (טרפיק) באתרך ולהיחשף אל יותר לקוחות פוטנציאלים.
מה זה בעצם תוכן דינמי באתר.
כשאומרים תוכן דינמי הכוונה היא לכל אותם תכנים שאינם תכנים תדמיתיים קבועים באתר (דף בית, פרופיל חברה) התכנים הדינמיים יכולים להיות מאמרים, המלצות, טורים, סדנאות, אירועים ולמעשה כל תוכן שניתן לשנות אותו.
איזה תוכן דינמי אני יכול להציע.
"נניח שיש לך אתר המציע שירותים בנושא ייעוץ פיננסי, לצד אינפורציה אינפורמטיבית אודות השירותים אותם אתה מספק, תוכל להציג לגולש מאמרים כמו איך והיכן להשקיע, איך לנהל נכון את כספך , תוכל למסור נתונים אודות המצב במשק, להמליץ על סדנאות וימי עיון בנושא וכדומה.
אתר בנושא קישוטים לעוגות יכול להציג תכנים על החידושים האחרונים בתחום בארץ ובעולם, לספק טיפים בנושא, אתר העוסק במציאת עבודה יכול להרחיב על סיפורי השמה מוצלחים,נתונים אודות תנאי העסקה בארץ, זכויות העובד וכדומה.
גם אתרי מכירת מוצרים יכולים לעבות את המידע שהם מעניקים באמצעות תכנים רלוונטיים למוצר
סוגי תוכן שאוכל להשתמש בהם: מאמרים מקצועיים- טורים אישיים- סיפורי הצלחה-
כתבות תדמית-
במה תוכן דינמי יכול לקדם אותי.
- העובדה כי גולש אשר נכנס לאתרך יכול לקבל גם אינפורמציה רלוונטית בתחום, הופכת אותך למקור ידע בתחומך.
- מנועי החיפוש (גוגל וכדומה) יציגו את המאמר בתוצאות החיפוש כשגולש יחפש ביטוי רלוונטי לתחום. הגולש אומנם יחשף ישירות אל הדף המכיל את המאמר, אך ממנו יוכל לצאת אל האתר ולהתרשם מפועלכם.
- התכנים הדינמיים באתר יכולים לסייע לך למקד את סוג הגולשים אליהם אתה מבקש להגיע .ניקח למשל את אותו אתר לייעוף פיננסי - אם ברצונו להגיע לאנשים פרטיים הוא יכול להציג תכנים כמו "איפה רצוי לעובד להשקיע", "איך להתנהל נכון כלכלית ולא להיכנס למינוס" , אם ברצונו לפנות לחברות ועסקים גדולים הוא ינתב את נושאי התכנים לסוגיות המותאמות לחברות.
- ריכוז גבוה של מאמרים בתחומך יכול להוביל לשיתופי פעולה תכניים בין אתרים ובכך להגדיל את האתרים הממליצים עלייך. לדוגמא תוכל לשלב מאמר שלך באתר אחר העוסק בנושא קרוב, עם לינק לאתרך.
איך מתחילים.
השלב הראשוני הוא להחליט על כמות ואופי המידע אותו אתה מעוניין להעביר לגולשים.
חשיבה מוקדמת ובניית קונצפסט תכני תסייע לך בעבודה השוטפת של החלפת התכנים ותעזור למקד את עצמך. אם באפשרותך לקחת איש מקצוע (כותב תוכן) שייסיע לך באיסוף, עיבוד, כתיבה ועריכת התכנים, מומלץ לעשות זאת, שהרי אדם שזהו מקצועו יידע לנתב אותך ולהפיק מהתכנים את המקסימום. חשוב מאוד: אם הינך מכניס תוכן לאתר יש לוודא שיהיה כתוב בצורה רהוטה, ערוך לשונית. התוכן באתר מעיד על מקצועיות ומהווה חלק מהפנים שלך באתר.
כל הזכויות שמורות
רויטל סבג
סטודיו דף בית
revitals@tact.co.il
www.dafbait.com
הרעיון המרכזי של אתר אינטרנט זה למשוך אליו גולשים, אותם גולשים המהווים לקוחות פוטנציאלים למוצר או השירות אותו אתה מספק. אחת הסיבות המרכזיות בגינה אנשים נכנסים אל האינטרנט היא חיפוש מידע בתחומים מסוימים, אם תצליח להפוך למקור ידע בתחומך עבור אותם אנשים, תוכל להגדיל את התנועה (טרפיק) באתרך ולהיחשף אל יותר לקוחות פוטנציאלים.
מה זה בעצם תוכן דינמי באתר.
כשאומרים תוכן דינמי הכוונה היא לכל אותם תכנים שאינם תכנים תדמיתיים קבועים באתר (דף בית, פרופיל חברה) התכנים הדינמיים יכולים להיות מאמרים, המלצות, טורים, סדנאות, אירועים ולמעשה כל תוכן שניתן לשנות אותו.
איזה תוכן דינמי אני יכול להציע.
"נניח שיש לך אתר המציע שירותים בנושא ייעוץ פיננסי, לצד אינפורציה אינפורמטיבית אודות השירותים אותם אתה מספק, תוכל להציג לגולש מאמרים כמו איך והיכן להשקיע, איך לנהל נכון את כספך , תוכל למסור נתונים אודות המצב במשק, להמליץ על סדנאות וימי עיון בנושא וכדומה.
אתר בנושא קישוטים לעוגות יכול להציג תכנים על החידושים האחרונים בתחום בארץ ובעולם, לספק טיפים בנושא, אתר העוסק במציאת עבודה יכול להרחיב על סיפורי השמה מוצלחים,נתונים אודות תנאי העסקה בארץ, זכויות העובד וכדומה.
גם אתרי מכירת מוצרים יכולים לעבות את המידע שהם מעניקים באמצעות תכנים רלוונטיים למוצר
סוגי תוכן שאוכל להשתמש בהם: מאמרים מקצועיים- טורים אישיים- סיפורי הצלחה-
כתבות תדמית-
במה תוכן דינמי יכול לקדם אותי.
- העובדה כי גולש אשר נכנס לאתרך יכול לקבל גם אינפורמציה רלוונטית בתחום, הופכת אותך למקור ידע בתחומך.
- מנועי החיפוש (גוגל וכדומה) יציגו את המאמר בתוצאות החיפוש כשגולש יחפש ביטוי רלוונטי לתחום. הגולש אומנם יחשף ישירות אל הדף המכיל את המאמר, אך ממנו יוכל לצאת אל האתר ולהתרשם מפועלכם.
- התכנים הדינמיים באתר יכולים לסייע לך למקד את סוג הגולשים אליהם אתה מבקש להגיע .ניקח למשל את אותו אתר לייעוף פיננסי - אם ברצונו להגיע לאנשים פרטיים הוא יכול להציג תכנים כמו "איפה רצוי לעובד להשקיע", "איך להתנהל נכון כלכלית ולא להיכנס למינוס" , אם ברצונו לפנות לחברות ועסקים גדולים הוא ינתב את נושאי התכנים לסוגיות המותאמות לחברות.
- ריכוז גבוה של מאמרים בתחומך יכול להוביל לשיתופי פעולה תכניים בין אתרים ובכך להגדיל את האתרים הממליצים עלייך. לדוגמא תוכל לשלב מאמר שלך באתר אחר העוסק בנושא קרוב, עם לינק לאתרך.
איך מתחילים.
השלב הראשוני הוא להחליט על כמות ואופי המידע אותו אתה מעוניין להעביר לגולשים.
חשיבה מוקדמת ובניית קונצפסט תכני תסייע לך בעבודה השוטפת של החלפת התכנים ותעזור למקד את עצמך. אם באפשרותך לקחת איש מקצוע (כותב תוכן) שייסיע לך באיסוף, עיבוד, כתיבה ועריכת התכנים, מומלץ לעשות זאת, שהרי אדם שזהו מקצועו יידע לנתב אותך ולהפיק מהתכנים את המקסימום. חשוב מאוד: אם הינך מכניס תוכן לאתר יש לוודא שיהיה כתוב בצורה רהוטה, ערוך לשונית. התוכן באתר מעיד על מקצועיות ומהווה חלק מהפנים שלך באתר.
כל הזכויות שמורות
רויטל סבג
סטודיו דף בית
revitals@tact.co.il
www.dafbait.com
רויטל אבידור סבג, קופירייטרית מנהלת תוכן ובעלת סטודיו דף בית המתמחה בכתיבה שיווקית לאינטרנט. בעלת ניסיון עשיר במילה הכתובה. רויטל, בוגרת BED בחינוך עם התמחות בתקשורת, החלה את דרכה כעיתונאית ותחקרינית. לאחר לימודי שיווק ופרסום החלה להתמקצע בכתיבה שיווקית לאינטרנט וכיום היא משלבת בכל פרויקט את הכתיבה העיתונאית והשיווקית.