חברת אנליקס פיתחה מערכת ייחודית וידידותית לאיסוף לידים-לקוחות פוטנציאליים, וכן לדיוור ישיר ללקוחות באמצעות הודעות SMS / MMS וכן באמצעות דוא"ל. המערכת מורכבת משני רכיבים עיקריים:
.1 עמדת רישום לאיסוף לידים מהשטח .2 מערכת mini-crm לניהול הדיוור הישיר ללקוחות
המערכות המצוינות עובדות בשילוב אחת עם השנייה, אך ללא תלות אחת בשנייה.
איך זה עובד ? במסך הפתיחה של העמדה ניתן להקרין סרטון פרסומת או כל תוכן אחר של העסק עם הצעה מפתה ללקוחות נרשמים, למשל: " הגרלת מבצע כלשהו בין הנרשמים כעת בעמדה ".הלקוח מגיע לעמדת הרישום המכילה מסך מגע מעוצב ומכניס את הפרטים המבוקשים(בהתאם לבקשת בעל העסק) כגון:
.1 שם
.2 טלפון
.3 מין
.4 תאריך לידה
.5 עיר
.6 דוא"ל
.7 האם יש ברשותו כרטיס חבר מועדון
לאחר איסוף הלידים בסוף היום או בכל פרק זמן רצוי לפי בקשת בעל העסק, ניתן להגדיר למערכת בעמדת הרישום לבצע באופןאוטומטי תקשורת אשר תעביר את כל הנתונים שנאספו בעמדה למערכת ניהול לקוחות מאובטחת באינטרנט או שקיימת אפשרות נוספת היא שניתן לייצא את הנתונים לקובץ. הנתונים ששודרו יוכנסו באופן אוטומטי לקבוצות לפי התאריך בו התבצעה התקשורת או לחילופין לפי שם העמדה שיינתן לה ע"י בעל העסק. למשל: " עמדת רישום קניון עזריאלי " וכדומה.
במערכת הניהול ניתן לחלק את כל מאגר הלידים שהצטבר לקבוצות לפי כל הפרטים שנאספו לעיל למשל:" כל הגברים / נשים מעיר מסוימת, אשר יש להם יום הולדת / יום נישואין בטווח תאריכים נתון וגילם בין טווח מסוים ".
לאחר שבודדנו את האנשים אליהם אנו רוצים לפנות, אנו יכולים לשלוח להם SMS יותר אישי וממוקד הן באמצעותהודעות SMS / MMS והן באמצעות דוא"ל למשל: "לרגל יום הולדתך, החלטנו להעניק לך 30% הנחה מהקולקציה החדשה, בואי להנות..." באמצעות דיוור ישיר, ניתן לפתח קשרים הדוקים יותר עם הלקוחות על ידי פרסונליזציה של אספקת התוכן האקטואלי לאותו לקוח ספציפי, שאנו מתאימים לכל אדם הטבה מסוימת, וכמובן לא שוכחים את יום הולדתו, ובייחוד שזה בא בתזמון הנכון. כי ביום הולדת כנראה שהוא יצא לאנשהו לחגוג, וההנחה שהוא מקבל היא סוג של עידוד לרכישה באותה חנות ספציפית.
למידע נוסף ניתן לפנות לhttp://enelics.blogspot.com/
http://nlxsms.com/ProductDetails.aspx?p_id=35