כתיבת תוכן העתיד של אנשי המכירות,
האם התוכן החליף את אנשי המכירות, האם פעם איש מכירות נדרש ליכולת וורבלית גבוהה ופתאום היום למכור באינטרנט זה בעצם כתיבת תוכן, פתאום היום כדי למכור באינטרנט אני נדרש לכתוב תוך חזרה על אותה מילת מפתח חשובה לצורך קידום האתר. באותה העת אני נדרש לכתוב בצורה מושכת כי באינטרנט הכול פתוח ובעצם התוכן הוא שיקבע אם הלקוח יתעניין או לא.
אז כיצד באמצעות כתיבת תוכן אפשר למכור באינטרנט?
בעולם "הישן" כתיבת תוכן שימשה לפליירים וחומר פרסומי, עבודת המכירה נעשתה על ידי עיצוב החנות, תכנון החנות והצגת המוצרים בצורה מושכת.
כדי למכור באינטרנט עלינו למשוך את הגולשים כלומר אנחנו צריכים לדאוג שהלקוחות יגיעו אלינו משימה זו נעשית באמצעות קידום אתרים שנעשית על ידי כתיבת תוכן רלוונטי באתר, כתיבת תוכן עם קישורים במקומות שונים ברחבי הרשת, ועוד פעילויות קידום כגון החלפת קישורים.
תוכן שיווקי, תוכן שמוכר
אחרי שהבאנו את הגולש לאתר המטרה שלנו להשאיר אותו באתר לגרום לו להתעניין בשירות או במוצר ובאמצעות כתיבת תוכן לגרום לו לרכוש את המוצר או השירות.
כתיבת תוכן אישי המכירות שלנו:
הלקוח הפוטנציאלי שמגיע לאתר מתרשם מהגרפיקה העיצוב של האתר ואז מגיע לשלב החשוב לקרוא על המוצר. בשלב הזה חשוב באמצעות כתיבת תוכן לספק ללקוח את כל המידע שהוא מעוניין לקרוא ולדעת בטרם יבצע את הרכישה. המטרה בכתיבת תוכן שיווקי היא לכתוב תוכן אמין קצר וקולע.
כתיבת תוכן לאינטרנט זוהי מומחיות
בעם היום כתיבת תוכן לאינטרנט נעשית לרוב על ידי אנשים שאינם מקצועיים. האם הייתה מניח בעסק איש מכירות לא מקצועי?
כנראה שהתשובה לא, בדיוק באותו האופן חשוב גם באתר האינטרנט לבצע את כתיבת התוכן באמצעות חברה שתוכל להציג אותך בצורה הטובה והמקצועית ביותר.
מכונת כתיבה הבית שלך לתוכן באינטרנט
כתיבה שיווקית
כתיבת תוכן לכל מטרה
כתיבת מאמרים לקידום אתרים