בניית אתרי מראה
מה זה אתרי מראה? לא זה לא אתר שבוא רואים הכול הפוך, זה אתר שדומה מאוד מבחינת התכנים והמבנה לאתר המקורי, אך השינוי המהותי בו הוא למעשה בניית אתר המיועד לפלח שוק אחר שאמור לראות את הנתונים או את הדפים בצורה שונה מבחינה שיווקית.
למשל, שינוי מהותי בין אתר מקור לאתר מראה יכול להיות נושא השפה, חברה להקמת פרגולות אשר יש לה אתר אינטרנט מצליח בישראל מעוניינים להעביר את אותו המסר מבחינה שיווקית לאתרים בחול על מנת להגיד את המכירות שלהם, לכן ניתן לבנות אתר מראה בשפה האנגלית אשר יפנה לפלח הנכון, וגם קידום האתרים מן הסתם יתבצע בשפה הזו. לכן אתר מראה גם צריך להיות בנוי נכון על מנת שגוגל ושאר מנועי החיפוש יקראו את האתר כדפים מתאימים לפלח האוכלוסייה הנכון, דהיינו מיקום גיאוגרפי ושפה. וכמובן קטגוריה נכונה.
בניית "אתרי מראה" בדרך יותר זולה מאתרים מקוריים בשל העובדה שלוקחים משהו קיים מהבסיס קיים ועושים על זה שינויים, גודל התקציב תלוי בגדול ומספר השינויים הנדרשים, בין אם זה שפה או בין אם זה גרפיקה. ניתן לצמצם את העלות של אתרי מראה ושכפולם על ידי תכנון מראש של הצעדים והכנת תשתית באתר המקורי. לכן ניתן ליצור ספקטרום שלם של יצירת אתרי מראה החל מאתרים שזקוק לשבועות תכנות על מנת לבנות אותם עד לאתרי מראה שלא זקוקים לתכנות כלל וכלל. ישנו ממשק בניית אתר מראה מוכן מראש בניהול שהוכן מראש עבור הלקוח.
רונן הוא מתכנת בעת נסיון של 12 שנה בבניית אתרי אינטרנט, וכן איש קשר עם לקוחות אשר צבר נסיון רב בענף האינטרנט