מה הצעד הראשון שאתם עושים כשאתם פותחים עסק? לאחר שתכננתם, בנים, ייצרתם, בחרתם, עיצבתם, הגיע יום הפתיחה והנה אתם ביום הראשון לאחר הפתיחה.
מה עכשיו? איך תשווקו את העסק שלכם?
כיום בעידן האינטרנט לא מעט משווקים את העסקים שלהם דרך קידום אתרים בגוגל, חברות לקידום אתרים או אנשים עצמאיים אשר מקדמים להם את האתרים ואם יש לך מזל ואתה מבין בקידום אתרים אז אתה, כמנכ"ל החברה או כמנהל העסק שלך תוכל להאציל סמכויות בעזרת לימוד החומר המתאים או בעצמך לבצע שיווק וקידום דרך הרשת.
כמעט כולם מפנימים כיום שבעשור האחרון האינטרנט הוא כרטיס הביקור של העסקים. אתר ברשת, כרטיס בפייסבוק או ברשת אחרת, תמיכה טכנית בטוויטר או במסנג'ר, כיום הכל הולך כמעט ואין עסק שאין לו כמעט את כל האופציות באינטרנט והיות וכל המדינה כבר כמעט מרושתת ולמעשה כמעט וכל העולם מרושת, רוב הלקוחות יכולים ומגיעים דרך הרשת.
היכן נעלם קונספט חשוב כמו שילוט לעסקים? שלטי חוצות? פרסומות בעיתונים, בלוחות מודעות? הוא לא נעלם אלא פשוטו כמשמעו נותר ונשאר ורק עסקים גדולים במיוחד מרשים לעצמם לפרסם במקומות אחרים שלא ברשת וכן, ישנם גם עסקים קטנים בתחילת דרכם שמרשים לעצמם לעשות את הצעד האמיץ הזה ולהשקיע הון כספי בשביל פרסום.
אבל עסקים יקרים, אל תשכחו. פרסום באמת טוב ואמין עובר מפה לאוזן. שלילי או חיובי, המוניטין שלכם בפי הלקוחות.
יחסי אנוש, שירות טוב, סבלנות, אדיבות.עבור הכסף שאתם מקבלים הלקוחות מעוניינים ורוצים לחזור ולקבל את השירות והיחס הטוב, הם קונים לא רק מוצר, הם קונים גם תשומת לב ושירות.
לכן, לא מספיק שהמוצר יהיה טוב, אלא גם מי שעומד מאחוריו, כל אחד ואחד מכם.