מה מאפיין את המשרד שלכם? איך בעצם קבעתם את הקונספט שלו?
כל משרד בתחילת דרכו בונה לעצמו את הקונספט בצורה אחרת. אחרים עוסקים בהמון שיווק רשתי, שיווק באינטרנט וברשתות חברתיות ואף בתשלום לפרסום ברשת באתרים מסויימים או בניית לוגו להפצה ברשת.
כיום ישנם כל כך הרבה אופציות לפרסום ושיווק שכל מה שאתם צריכים לעשות זה לבנות לעצמכם לוגו וקונספט ולהתחיל לרוץ איתו.
משרדים שונים בוחרים גם באופציות שונות כמו שלטים למשרדים, שילוט חוצות, פרסומות בטלויזיה, שיווק באמצעות פרסום בעיתונים, מגזינים, פליירים שונים ושאר מיני אופציות לשיווק.
אם תשאלו את הוותיקים בתחום העסקים הם יגידו לכם שפרסום טוב הוא פרסום בעיתון, בשלטי חוצות, על אוטובוסים, בדרכים, בכבישים, על בניינים ואפילו על פליירים אותם שולחים אנשים לחלק אחד אחד בבניינים השונים ובבתי המגורים.
כי פרסום טוב הוא אכן פרסום של פעם למרות שהרשת תפסה לא מעט מקום בחיינו.
משרדי הפרסומות למעשה, דוגלים בפרסומות טובות של פעם, בשלטי חוצות ובשלטים במקומות שונים בארץ. אין ספק שזה עדיין תופס מקום חזק מאד, גם בעיתונים משלמים כום לא מעט כסף על פרסומות נרחבות ומבולטות במיוחד, בתי הדפוס מלאים בהזמנות לפרסומות מודפסות על גבי יומנים, כרטיסי ביקור, מגזינים, עיתונים, שלטים ושאר רעיונות.
כי באמת, בואו נחשוב בהגיון. כל פרסום עובד, אבל צריך לדעת איך לנווט את הפרסום המתאים לקהל המתאים ולמקום המתאים בו הוא נמצא.
אם אנחנו הולכים על אנשים צעירים, נפרסם יותר ברשת, במועדונים, בבתי ספר, בתיכון ובמקומות בהם הצעירים נמצאים, אם אנחנו הולכים על מבוגרים נפרסם באמצעים בהם המבוגרים נמצאים.
כי פרסום עובד, עובדה.