דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוככים ושירות 

מאת    [ 08/09/2010 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 2236 פעמים ]

חברות רבות מציעות כיום שירותי התקנת סוככים ללקוחות פרטיים ועסקיים. כאשר מדברים על התקנת סוככים, עוסקים רבות בנושאים כמו עיצוב ומראה אסתטי, צפיפות ההצללה וחומרים שונים, מנגנונים ואורך חיים ועוד. ישנו עוד נושא שראוי לתשומת לב מיוחדת גם מצד הלקוחות הניגשים לבחור חברה שתבצע עבורם התקנת סוככים וגם מצד החברות שעוסקות בתחום הזה של סוככים ומבקשות להגדיל את קהל הלקוחות שלהם. מדובר בתחום השירות שלעיתים – כמו גם בענפים אחרים – לא זוכה לתשומת לב מספקת שלה הוא ראוי ושלה ראויים הלקוחות.

כשאנו מדברים על שירות בתחום של התקנת סוככים, ניתן לחלק אותו לשלושה חלקים. ישנו השירות שלפני, השירות בזמן, והשירות אחרי. הכוונה היא לשירות שבא לידי ביטוי בשלבים שלפני התקנתם של סוככים, השירות שבא לידי ביטוי בזמן ההתקנה והשירות שבא לידי ביטוי בזמן שלאחר ההתקנה, דהיינו כאשר הסתימה התקנתם של סוככים ונדמה שהעבודה תמה ונשלמה.

השירות לפני מכירת סוככים כולל כמה מרכיבים. כאשר האדם מן הישוב מעוניין בהתקנת סוככים, לעיתים – ואולי לרוב – הוא לא מכיר את ההיצע הקיים בשוק, את הסוגים השונים של סוככים שניתן להתקין ושאר עקרונות וידע שלרוב יש רק לבעלי מקצוע בתחום. חברה שעוסקת בהתקנת סוככים צריכה להעמיד לרשות הלקוח את הידע שלה כדי לעזור לו לקבל את ההחלטה הנכונה ולבחור נכון מתוך המגוון של סוגי סוככים שקיימים היום בשוק. הייעוץ יכול לכלול הערות והארות בדבר העיצוב הנכון שמתאים למקום שבו הלקוח רוצה להתקין סוככים, הסבר על החומרים השונים שמהם עשויים סוככים ולמה מתאים כל סוג ופירוט היתרונות והחסרונות של סוגי סוככים שונים.

לאחר שהלקוח בחר סוג מסוים של סוככים מגיע זמן ההתקנה. ישנם סוגים שונים של סוככים שדורשים התקנה שהלקוח לא יכול לבצע לבדו. חברות התקנת סוככים מבצעות את העבודה בעבורו והשירות שלהם נמדד ברגע חשוב זה. התקנת סוככים – כך לפחות מעוניין הלקוח – צריכה להתבצע במהירות וביעילות ומבלי לשבש את שגרת החיים בבית או בעסק שבהם הם מותקנים. התקנת סוככים צריכה להיעשות בדרך שתתאים ללקוח – החברה צריכה להתאים את עצמה ככול האפשר לרצונותיו של הלקוח ולא להיפך.

גם לאחר שהותקנו סוככים והעבודה הסתיימה עדיין ישנו שירות שהחברה יכולה – וצריכה – להציע ללקוח. השירות שלאחר המכירה חשוב באותה המידה כמו השירות שלפני. ללקוח צריכה להיות כתובת שאליה הוא יוכל לפנות אם הוא נתקל בבעיות בתחזוקה של סוככים שהורכבו אצלו ושאותם הוא קנה אצל החברה. לעיתים, חברות התקנת סוככים מעניקות אחריות על המוצר שלהם לתקופה קצובה והשירות שלהן נמדד לפי אורך תקופת האחריות וההיענות שלהם למצוא פתרונות עבור הלקוחות שלהם. גם כאשר אין אחריות ניתן לצפות שהחברה תעניק שירות תיקונים – ולו בתשלום – כדי לסייע ללקוחות שהשתמשו בשירותיה של חברה זו.

חברות התקנת סוככים ינהגו בחוכמה אם הן ישפרו את מערך השירות שלהם. השירות הוא אמנם מענה לרצון של הלקוח, אבל חברות שישאפו למצוינות בתחום השירות יזכו לקהל לקוחות גדול יותר שיעדיף סוככים של חברה אחת על פני רעותה כיוון שהם באים לא רק בצבע ובצורה הנכונים אלא גם עם איכות שירות שעולה על כל מה שהחברות האחרות מציעות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב