בעלי עסקים רבים הבינו ממזמן את הצורך בהקמת אתר אינטרנט למיתוג ופרסום העסק גם במדיית האינטרנט שהולכת ומתרחבת והפכה כבר מלפני שנים למדיה מרכזית אצל משרדי הפרסום. אך לפני שבוחרים לפנות אל חברת פרסום או אל חברת בניית אתרים להקמת אתר האינטרנט, כדאי לתכנן את האתר העיסקי שלכם ולהציב מטרות בטרם פנייתכם אל נותני השירות המתאימים.
החשיבות של הצבת מטרות היא גבוהה מאוד והיא תסייע לכם ולחברות בניית אתרים להבין את ההשקפות שלכם בעניין הקידום העיסקי באינטרנט וכתוצאה מכך יוכלו אותן חברות להבין את השאיפות שלכם מהאתר, את המבנה והדגשים שיש להתייחס אליהם בכובד ראש.
הדבר הראשון שעליכם לתכנן הוא מה אתם רוצים להציג באתר ומה אתם מוכרים באתר. האם אתם מוכרים שירותים? האם אתם מוכרים תוכן? האם אתם רוצים בכלל למכור משהו או רק להציג את העסק שלכם ולאפשר לאנשים גישה למידע על העסק גם דרך האינטרנט (מלבד האפשרות ליצירת קשר טלפוני).
לאחר שהגדרתם את המטרות הראשיות והמרכזיות שלכם מהאתר העסקי שלכם, אתם תצטרכו לגלוש קצת אצל המתחרים ולנסות להוציא יתרונות וחסרונות - את היתרונות לנסות ליישם בצורה טובה יותר ואת החסרונות פשוט לעשות הפוך! אתם תתפלאו למצוא המון יתרונות וחסרונות שיסייעו לכם בבניית האתר והרכבת המבנה הגראפי של האתר.
דוגמאות עיצוב - אם תרצו לחסוך בזמן עבודה, בזבוז כספי ומשיכה מיותרת של זמן עיצוב האתר - כדאי להצטייד בכמה דוגמאות לאתרי אינטרנט שאהבתם את קו העיצוב שלהם והייתם רוצים קו עיצוב דומה גם באתר שלכם. מעצבי החברה יוכלו להכנס בצורה טובה יותר לראש שלכם ולהפיק תוצאות טובות!
לאחר שאספתם את המידע הנ"ל, ניתן לפנות אל חברות בניית אתרים ולהתחיל לאסוף הצעות מחיר עבור בניית אתרים. בהצלחה!
טל גולדפרב, מנהל חברת URL בניית אתרים באינטרנט, המתמחה בקידום עיסקי באינטרנט, בניית אתרים באינטרנט וקידום אתרים בגוגל. כתובת האתר: www.URL.co.il