ארגון אירוע עסקי אינו משימה פשוטה, בין אם מדובר בכנס קטן, בינוני או גדול, יום גיבוש לעובדים, מסיבה לעובדים, למנהלים ועוד. התארגנות מתאימה לאירוע עסקי יכולה לעשות את ההבדל בין אירוע מלא בתקלות ואי-הבנות, מול הספקים השונים וקהל המוזמנים על השלכותיהן השונות, ובין אירוע מוצלח, כזה שישרת את מטרות הארגון שהשקיע במשימה לא מעט מאמץ ומשאבים.
להלן מספר נקודות שצריך לתת עליהן את הדעת בארגון אירוע עסקי:
הזמן- מתי תרצו לערוך את האירוע? הזמן הוא החלק החשוב ביותר שעלינו לחשוב עליו בשלב הראשוני של תכנון האירוע. החלטה לגבי מועד מדויק לא רק תבטיח שכמות גדולה יותר מהמוזמנים ייקחו חלק באירוע העסקי, אלא גם תחסוך בזבוז זמן מיותר, לדוגמא, במידה והחלטנו להקדים ולבחור מקום לאירוע, ביקרנו במקום ורק לאחר מכן קבענו את המועד, יש סיכוי שלא תהיה אפשרות לערוך את האירוע במקום, מאחר והמועד תפוס.
התאריך והמועד קשורים גם לעניין התקציב - מקומות לכנסים ואירועים עסקיים מכל הסוגים מציעים מחירים שונים בהתאם לתקופה וגם במקומות בהם הדבר לא מוצהר בעונות מסוימות, כמו עונת החורף, ישנה גמישות רבה יותר במחיר.
קונספט ואפיון האירוע- איך תרצו שהאירוע יראה וירגיש? אילו מסרים הוא צריך להעביר למשתתפים בו וכיצד, באווירה פורמאלית או שאינה פורמאלית? נסו לחשוב על כל הפרטים, סוג המקום, התאורה, העיצוב, מוזיקת הרקע וכו', אפילו בכלליות בשלב זה ואחר כך להתמקד יותר ויותר.
המשתתפים- אירוע עסקי מוצלח תלוי בחוויה שעוברים המשתתפים בו. חשבו אילו מחלקות תרצו שישתתפו באירוע, האם ישתתפו בו מוזמנים "חוץ ארגוניים" (לקוחות זהב, קולגות וכו'), התחומים המעניינים אותם, טווח הגילאים, המיקום הגיאוגרפי ממנו מגיעים לפני בחירת המקום, מידת שמירת הכשרות, וכל פרט אחר שעשוי להיות רלבנטי ומייחד את המשתתפים.
ככל שתאספו פרטים רבים יותר אודות המשתתפים באירוע העסקי תוכלו לארגן אותו באופן טוב יותר, והרי שלמענם נערך האירוע העסקי.
כיצד ניתן להבטיח כמות הגעה מקסימאלית - קביעת מועד מתאים, הזמנה מראש של כל המשתתפים והעברת מידע לגבי האירוע מבעוד מועד.
ובכל מקרה, בדקו עם המקום בו אתם מעוניינים לערוך את האירוע עד איזה מועד ניתן יהיה לאשר אל כמות המשתתפים הסופית.
תקציב לאירוע - יש לקבל החלטה על תקציב וחלוקתו בהקדם האפשרי, כל בירור שיערך טרם לכן הקשור למחירים פשוט אינו רלבנטי.
בחלוקת התקציב יש לקחת בחשבון את המקום לאירוע, תכנים - תשלום למרצים או מופעים שונים, הסעות אם נדרשות, אטרקציות, מתנות למשתתפים, אטרקציות וכל רעיון נוסף שאתם מעוניינים להוסיף לתוכנית.
מקומות לאירועים עסקיים - לא משנה כמה הזמן דוחק, חשוב ביותר להגיע למקום מראש, לבדוק, לסייר, לטעום, לראות היכן נמצאת החניה באם ישנה, האם היא כרוכה בתשלום? מה גודלו של האולם, כיצד נראה כל דבר ודבר שבו נשתמש במהלך הכנס.
כדאי לבקר בכמה מקומות, כדי לקבל פרספקטיבה נכונה לגבי המקום והעלות.
תכנים וציוד - אחרי שתכננו את הקונספט ובדקנו את הפרטים הנדרשים לגבי המוזמנים שלנו, גם אם אין לנו מקום יש לנו מושג לגביו הגיע הזמן לבחור את התכנים. אילו הרצאות או סדנאות ייקחו חלק באירוע העסקי שלנו? מהי מטרתן ואיך אלו משרתות את המטרה לשמה תתכנסו?
נקודה חשובה נוספת היא לברר מבעוד מועד לגבי השכרת ציוד נדרש לסדנאות או ההרצאות - האם קיימים במקום מערכת הגברה, דוכן נואמים, במה, מיקרופון או מיקרופון דש, מסך, מקרן, חיבור למחשב נישא וכיו"ב? במידה ולא, תצטרכו לבדוק עלות השכרתם.
חשוב לציין לגבי כנסים- כי במקומות בהם נוהגים לקיים כנסים - אולמות כנסים, אולמות קונגרסים, מרכזי כנסים ועוד מספקים חלק גדול מהציוד ללא תשלום, ותוספת תשלום עבור ציוד מיוחד, כמו לדוגמא מיקרופון דש, במקום מיקרופון רגיל, עם זאת במידה ואתם מעוניינים במקום שאינו שגרתי, אתם מוזמנים להפנות את הבקשה למקום, כדאי גם לבקש לכלול את מחיר השכרת הציוד בהצעה.
רק חברה בעלת ניסיון רב עושה את ההבדל בין אירוע מוצלח ושקט נפשי לעומת לחץ ועצבים במהלך האירוע ולפניו,לכן שווה לקחת חברה מנוסה אשר צברה ניסיון רב באירועים ויודעת מה טוב בשבילכם.
בהצלחה לכולנו
Eron - boutique &premium events""-הוקמה על ידי עירון בעל ניסיון וותק של 24 שנים בתחום הארועים , החברה הוקמה מתוך היכרותו המעמיקה של עירון בכל תחומי ההפקה והן בשל דרישת לקוחותיו לספק מענה ושירותי הפקה הולמים לאירועים עיסקיים ופרטיים.
עירון מלווה באופן אישי כל אחת מהפקות החברה, לאורך התהליך במהלך ההקמות וביום האירוע עצמו ומספק מענה מלא זריז ומיידי לכל דרישות הלקוחות ולצורכי האירוע,על צוות החברה נמנים אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב ותודעת שירות עמוקה.
לאחרונה הוספנו למשרדנו תוכנת הדמייה ממחושבת בה ניתן להמחיש באופן מדויקת ביותר כיצד ייראה האירוע שלכם וזאת בצורת "הלבשת"האלמנטים השונים כגון ריהוט,הצללה,במה על המתחם בו יתקיים האירוע בין אם זה חוף ים,מקום בטבע ואפילו הגינה בבית שלכם .
לרשותנו עומדים ספקים קבועים מן השורה הראשונה בתחום האירועים ביניהם חברות קונסטרוקציה ותשתיות,קירות הקרנת לדים,שירותי בר,קרונות שירותים מפוארים חברות הגברה ותאורה ,קייטרינג וכמובן עיצוב .
הפקנו וקיימנו אירועים מגוונים בכל סדר גודל ברחבי הארץ,במקומות לא שיגרתיים, באולמות ובגנים המובילים, בבתים פרטיים, בגנים הלאומיים, בטבע ובכל מקום בו נתבקשנו לקיים אירוע.
התגובות של לקוחות החברה ושל הקהל באירועים, מעידות כל פעם מחדש על התרגשות יוצאת דופן, הפתעה ובעיקר על חוויה שונה שלא תשכח מהר....
אנו ערוכים לתת מענה זריז לכל אירוע ולכל הפקה ולו הקטנה ביותר אשר תידרש ,לנו יש הסכמים עם מקומות וספקים במחירים שאתם לא תקבלו, ובמידה ותשכרו את שירותינו תחסכו לעצמכם הרבה כסף המון כאבי ראש והתרוצציות מיותרות.
בין לקוחותינו נמנים : "המועצה לישראל יפה" ,"איגוד ערים לתשתיות" ,"TEVA " Schering" Plough"","MSD", Sanofi -aventis"","תנובה" ,"מי-עדן" "סונול"
" אמן מחשבים""012' ועוד עשרות לקוחות מרוצים.