אתר תדמית מוגדר גם כמיני אתר מבחינה מסויימת, אתרי תדמית הם האתרים הפולולאריים ביותר כיום.
אתר תדמית לרוב מיועד כדי לקדם ולשווק עסק בצורה נכונה לגולשים.
מדובר באתרים קטנים המכילים כ-10 דפים ולרוב לא יותר, זאת הסיבה שבגללה קל לרכז מידע ולהציג את עיקר האתר בקלות, אתר תדמיתי הוא לא אתר תוכן לכן הוא לא צריך להכין תוכן וזהו ההבדל בין אתר תדמית שמתעדכן לעיתים רחוקות ואתר רגיל שמתעדכן כל כמה ימים בתוכן.
בניית האתר חייבת לבוצע על ידי מתכנת ובעל העסק, בעל העסק לא צריך לעסוק בתכנות אך בניית אתר תדמיתי דורשת מבעל העסק להיות שותף בכל הנעשה באתר.
לכותן האתר יד משמעות גדולה בכל הקשור לכיוון האתר ורושם אותו מציג האתר ומה המסר אותו ינסה האתר להעביר.
הלקוח צריך לקבל את הרושם הטוב ביותר, כך ימשיך לגלוש באתר לעיין לבדוק אולי יש מוצרים שהוא רוצה לקנות.
חשוב לכלול באתר התדמית אלמנטים תדמיתיים חשובים כמו לוגו וסלוגן שימשכו את עייני הגולשים, טקסטים אכותיים קריאים ולא שגיאות כתיב.
תיק עבודות מסודר עם תיאור העבודה שבוצעה לכל לקוח, כך הגולשים יוכלו לראות מה הנסיון שיש לחברה במוצרים השונים אותה היא מציעה.
תמונות, כך תוכלו להוסיף עוד צבע לאתר ולהחיות אותו ולמשוך צומת לב לאיזורים מסויימים באתר.
חלק ליצירת קשר יהיה חשוב, האתר צריך לעודד את הגולש לצור קשר ולהזמין את אחת המוצרים שהעסק מציע.
פינת עדכונים, תעדכנו באתר את הגולשים אם נוסף לקוח חדש נוסף חלק באתר שירות חדש וכו'.
האתר יהיה שימושי כל עוד בעל העסק ישתמש בו נכון, ככל שהאתר יתנהל על ידי אדם המבין בניהול אתרים תדמיתיים ויעודכן מידי פעם ויתוסף אליו תוכן כך הגולשים יראו שהאתר לא מוזנח וכך גם האתר יהפוך איכותי יותר בעייני גוגל ויתרום למהלך הקידום של האתר.