עולם הפרסום הולך וגדל, יחד עם זאת הוא גם משתנה ומשנה פנים ואופי כל פעם מחדש, מה שלהיט היום כבר היסטוריה מחר. לדוגמה אנשי המכירות שעברו מדלת לדלת היום נחשבים למטרידנים ולכן אנחנו רואים אותם פחות ופחות על מפתן דלתינו. את אנשי המכירות ההם תפס השיווק באינטרנט, בין אם מדובר בספא לא חוקי או קידום אתרים ומוצריהם.
אבל יש את שיטת הפרסום שהיא לא וירטואלית אבל גם לא מטרידה אותנו בביתינו והיא שיטת הדפוס. היום הרבה מאוד עסקים משקיעים בויזואליות של כרטיסי הביקור, שלטים של עסקים, מסעדות, חנויות ועוד. עיצוב חלונות ראווה ופנים העסק.
העקרון הוא הדפסת מדבקות ענק באיכות מאוד גבוהה בעיצוב אישי (עניין של נסיון שיווקי בין אם המדבקה תמכור או לא).
המדבקות יכולות למשוך לקוחות בעזרת ויזואליות מכירתית, שם עסק מאוד מעניין ויוצא דופן, מספר טלפון על רכבו של בעל מקצוע (טכנאי מחשבים לדוגמא), מבצעי סוף עונה על חלונות החנות ועוד. אבל יש גם אפשרות שהמדבקה לא תביא כלל תרומה שיווקית לעסק לכן בדרך כלל יש להיוועץ באיש שיווק מקצועי, או הגרפיקאים שעובדים בבתי הדפוס.
למדבקות הענקיות (יש גם בינוניות וגם חתכים על פי רצון הלקחות) יש אין סוף אפשרויות עיצוב, צבע וצורה. השימוש שלהן נעשה הן למטרות שיווקיות והן למטרות אישיות של עיצוב הרכב או הבית.
כל מה שצריך זה רעיון וטעם טוב, ויש לכם מדבקה מעוצבת.
מרינה בעלת הבלוג http://israblog.nana10.co.il/716482