קידום אתרים אורגני או קידום ממומן, מה עדיף. אני מזמין אתכם אל תוך דיון ארוך שנים, שכמובן אין בו מנצחים או מפסידים, האם עדיף קידום בגוגל, אורגנית. זאת אומרת להתקדם בטבעיות בתוצאות החיפוש האמיתיות של גוגל, או אולי מצד שני ללכת על קישורים ממומנים ולחסוך לעצמך את כל הטרחה של קידום בגוגל, תהליך שלוקח המון זמן באופן יחסי.
אז בואו נצלול הישר לתוך השאלה הנצחית הזו קישורים ממומנים כנגד קידום אורגני, קרב הענקים מתחיל.
קישורים ממומנים- אתם בוודאי מבינים מה זה קישורים ממומנים, אלה אותן המודעות שמופיעות בצד ימין של תוצאות החיפוש הרגילות. שלוש מודעות מופיעות מעל התוצאות האורגניות. כאשר שלושת התוצאות העליונות מסומנות ברקע צהוב כדי להבהיר לגולשים שזה פרסומת ולא תוצאה אמיתית.
יתרונות הקישורים הממומנים:
היתרון הגדול ביותר הוא תוצאות מיידיות. אנחנו לא רוצים להתחיל לחכות חצי שנה עד שנה כדי להתחיל להרוויח גולשים. אנחנו רוצים את התוצאות עוד היום. בקישורים ממומנים, אנחנו יכולים להתחיל לקבל תנועה של גולשים לאתר כבר מהרגע הראשון, שהפעלנו את המודעה שלנו. זה יתרון עצום, בשניה הראשונה כבר רואים את התוצאות.
ניתן להופיע בכמה מילות חיפוש שרוצים. קידום אתרים בגוגל האורגני, מתייחס לכל מילת חיפוש בנפרד, כל מילה היא פרויקט בפני עצמו. בקישורים ממומנים, הדבר לא עובד ככה בכלל. ניתן לעלות את הפרסומת בכמה מילות מפתח שרוצים ותוך רגע אתה מופיע שם.
חיסרון- נורא יקר. באמת אחד הדברים היקרים בגוגל.
קידום אתרים בגוגל אורגני:
יתרון: נותן אחיזה אמיתי ומקורית בכל המילים היקרות לאתר שלך. אין דבר יותר אמיתי מלהיות ראשון או לפחות בין הראשונים במילות החיפוש של האתר שלך, זה הדבר האמיתי. ההשפעה היא לטווח ארוך מאוד. אין שום צורך לשלם על כל גולש שנכנס אליך לאתר. יכולים להיכנס מיליוני גולשים וזה לא עולה לך פרוטה שחוקה.
חיסרון: לוקח המון זמן. היות וכל התחום של קידום אתרים בגוגל נהיה מאוד תחרותי, לוקח הרבה מאוד זמן לקדם את האתר אורגנית. לפעמים זה יכול לקחת אפילו שנה. מה שאומר שמוציאים שנה שלמה כסף בלי לראות תוצאות. לא קל.