העולם של היום מוצף בשלטים. לכל מקום שאליו נפנה נציף את עצמינו בלוחות מודעות, שילוט חוצות, שלטים ניידים, שלטים על כלי רכב, בכניסה לחנות או למוסד ועוד.
לכל השלטים יש שתי מטרות: העברת מסרים ושיווק עסקים ומוצרים
אז ככה, אדם שמחליט לפתוח עסק או לשווק מוצר, חייב לפרסם עצמו ברבים.
ישנם הרבה סוגי פרסום ודרכי חשיפה, אולם שילוט ומיתוג העסק היא שיטה משתלמת כלכלית וגם נעימה לעוברי האורח וללקוחות מכיוון שהם אינם מוטרדים על ידי תהליך השיווק אלא נמשיכים לאפקטים הויזואליים של השלט או עיצוב חלון הראווה.
השיטה הנפוצה היום לשילוט ומיתוג של עסקים נעשית על ידי הדפסה דיגיטלית של מדבקות ענק איכותיות, המודבקות על שלט פח, חלון ראווה או פנים העסק.
שלט פח - שלטים שתלויים בניסה לעסק, לחנות או המשרד מתארים בצורה תמציתי ושיווקית את אופי העסק, חשוב ויזואליות מקצועית ומרשימה יחדיו.
חלון ראווה - ההזדמנות של בעל העסק לפרסם אודות מבצעים, סחורה חדשה ועוד. ניתן לפרסום מדבקה שלמה או חלקים
פנים העסק - ניתן לעצב גם קירות וגם רצפה, גם כאן יש סוג של העברת מסר אודות מבצעים אבל גם אפשרות עיצובית לעסק ושיפור חווית הלקוח על ידי יצירת תחושה של יצירתיות ועיצוביות.
חשוב לזכור, שלבעל העסק יש מספר שניות מועט ביותר לתפוס את תשומת ליבו של הלקוח לכן עליו להשקיע מחשבה או לקבל יעוץ מבעל מקצוע על אסטרטגיית העיצוב של השלט או חלון הראווה או פנים העסק.
העיצוב של המדבקות הוא אין סופי, גדלים שונים, צורות, צבעים, סגנונות וכו.ישנם בתי דפוס (לדוגמה בית הדפוס סטריטסיין) שמוכנים להתחייב על הדברים הבאים:
איכות המדבקה, כלומר עמידה בפני פגעי מזג אוויר, שמן, חומרי נוקוי ועוד.
והדבקה והסרה פשוטה של המדבקה מבלי יצירת נזק לקיר והצבע.
מרינה בעלת הבלוג http://israblog.nana10.co.il/716482