אחד הפרמטרים החשובים בעת הפרסום באינטרנט או בכל שיווק אחר באינטרנט הנו מעקב אחרי המרות.
הסבר קצר:
מעקב אחרי המרות מאופשר באמצעות שתילת קוד html בדף מוגדר מראש כגון דף תודה או דף של ביצוע רכישה.
באמצעות כלי למעקב אחרי המרות כגון כלי מעקב ההמרות של גוגל adwords , ניתן למדוד הצלחות ולתמחר אותם.
נניח שעסק משווק שירות מסוים באתר אינטרנטי מסוים, ניתן להגדיר כהמרה מוצלחת רכישה של מוצר, אזי תוספת של קוד לדף התודה לאחר הרכישה תאפשר לספור המרה מוצלחת.
אחד המדדים הניתנים למדידה ושימוש בחישוב ה-ROI , הינו עלות פר ליד.
נניח שבקמפיין מסוים הושקעו 1000 ש"ח שהניבו 10 לידים מכירתיים , אזי העלות פר ליד הינה 100 ש"ח.
חישוב הרווחים מהמכירות בניקוי ההשקעה יאפשרו למפרסם לחשב את ה-ROI.
על מנת לשפר את יחסי ההמרה, בעת הפרסום בגוגל adwords, אנו צריכים לבדוק את יחס ההמרה פר מילת המפתח. כדאי לבצע אלימינציה של מילות מפתח שאינן מניבות המרות ולחזק מבחינה תקציבית מילות מפתח בעלות שיעורי המרה גבוהים.
כך נשפר את ההחזר על ההשקעה ונוזיל עלויות של הקמפיין הפרסומי שלנו.
כדי לשפר יחסי המרה, מומלץ לשפר את ציון האיכות של מילות המפתח וזאת ע"י אופטימיזציה מתמדת של הקמפיין הפרסומי.
M&N SEM פרסום בגוגל לשיפור ה-ROI