קידום אתרים - בחירת תוכן לאתר
קידום אתרים מבוצע ע"י תוכן, זה לא סוד, שאתר שיהיה בו יותר תוכן גוגל רואה אותו כיותר רלוונתי.
התוכן של האתר צריךי לעניין את הגולש שלך, צריך להיות ענייני ובעל חשיבות, והכי חשוב לא לחשוב רק על עצמך.
תן לגולש שלך ידיעות אמיתיות וכנות, על תספר לו רק כמה אתה טוב, תן לו להבין את זה לבד מהמקצועיות של המאמרים שלך.
גולשים לא טיפשים, עם תכתוב כל שניה קידום אתרים, באתר של קידום אתרים הם ידעו שאתה בסך הכל מעוניין לקדם את המילה קידום אתרים. כתוב מאמרים שאתה עצמך היית קורא ונהנה לקרוא אותם.
בקש מחבר עזרה, שיקרא את המאמר ויגיד לך עם המאמר מעניין גם אותו.
עם הוא מתעניין במאמר סביר להניח כי עוד אנשים יתעניינו במאמר, אם אתה מתעניין במאמר זה לא אומר שום דבר.
קידום אתרי פלאש - תוכן לאתר פלאש סטטי.
אוקי אז למי שלא למד מהמאמרים הקודמים שלי את ההבדל בין אתר פלאש סטטי לאתר פלאש דינאמי, ההבדל הוא פשוט
אתר פלאש סטטי אנו משתמשים בפרוטוקולים של XML וPHP להפיכת המלל למלל קריא בעניי גולג.
הנקודה היא שישנן עוד שני אפשרויות להוספת המלל לאתר. אפשרויות שחובה להוסיף את הראשונה, ואני ממליץ לשלב את השיטות ביחד שיתנו אפקט קידום אתרים איכותי
א. כתיבת מאמרים
כתיבת מאמרים לאתרי פלאש גורמת למלל המופיע בכתבה לזקוף קרדיט לאתר עצמו. כך למעשה עם נכתוב כתבה יפה על פרקטים, והיא תקודם למיקום טוב בפרקטים, ונעשה לה לינק למילה פרקטים, היא תקדם את אתרינו במילה פרקטים.
חשוב לזכור, לינקים נכנסים לאתר, צריכים להיות מאתרים חזקים כבר בגוגל, ולא מאתר חדש שתפתחו עכשיו רק בשביל הלינק.
ב. כתיבת המלל מתחת לפלאש.
אומנם זה פחות יפה מאתר פלאש אחד ומרהיב הנפתח על כל המסך בלי אפשרות HTML כלל. אך יחד עם זאת קידום איכותי צריך תוים של HTML כגון H1 H2 וכו', תגים שרק HTML יכול לתת.
אפשר לראות דוגמא באתר שלי.
עם נוסיף חלק זה בנוסף לפרוטוקולים של הPHP וXML נקבל קידום מלא בגוגל.
זהו לפרק זה
נתרראה בשבוע הבא
ליאור הרשקו
msp-site
ליאור הרשקו
msp-site
קידום אתרי פלאש | קידום אתרים | אחסון אתרים | בניית אתרי תדמית