פתחתם עסק? בשעה טובה.
עכשיו צריך לדאוג לפרסום, חשיפה ואיסוף לקוחות. איך עושים את זה?
אפשר דרך האינטרנט, אחוז גדול מהפרסום והשיווק של היום מתבצע דרך האינטרנט. אבל מה קורה עם אותו קהל שלא יושב יום יום מול המחשב ומחפש מידע דרכו?
אחוז מאוד של אזרחים לא משתמש במחשב על בסיס קבוע אבל ברוב המקרים הם כן יהיו מעוניינים במוצרים שאותם מציע העסק המפרסם.
לכן גם עבור הקהל הזה מומלץ לנהל מסע פירסומי כלשהו. הפתרון?
הפתרון הוא פרסום חוץ, פרסום ויזואלי בעל חפישה רחבה לנהגים, עוברי אורח, או כל אדם אחר אשר עובר ליד אותו מוצר פרסום.
להן שלוש דרכים שבעזרתם ניתן להריץ קמפיין של פרסום חוץ:
1. עיטוף רכבים/מדבקות לרכבים - סוג פרסום שתופס תאוצה עם הזמן, מדובר על עיטוף מלא או חלקי של כלי הרכב, בעזרת מדבקה מעוצבת לפי בקשתו של הלקוח. הרכב הנוסע בכבישי הארץ מפרסם את העסק מבלי שום מאמץ מצידו של בעל העסק.
מידע נוסף אודות עיטוף רכבים: במאמר הנ"ל
2. שילוט ומדבקות - שילוט מעל העסק אומר הכל, ככל ההשלט מרשים יותר, כך יכנסו יותר לקוחות.
עיצוב חלונות ראווה על ידי מדבקות מעוצבות המכריזות על מבצעים, גם כן יהווי גורם משיכה של לקוחות.
3. ואחרון חביב, מוצרי פרסום - סעיף זה מדבר ברובו על תערוכות, כנסים ומיצגים. דלפקים, שלטים ניידים, רולאפים ,
דגלים, מתקנים ממונעים ועוד. מצויין במקרים של הצגת/פרסום המוצר ברבים. לדוגמה : טעימות בסופר, או חלוקת פליירים בכנסים ותערוכות.
מידע נוסף אודות מוצרי פרסום: כאן
חשוב לזכור מדוע פרסום חוץ יכול להיות יותר אפקטיבי מפרסום וירטואלי, זאת מכיוון שתמיד עדיף לראות מוצר, בעל עסק או עובדיו מול העיניים מאשר לראות כיתוב פרסומי או תמונות דרך האינטרנט.
מוריה בעלת הבלוג blog.tapuz.co.il/tipnefsh