דרך נוספת לתרום לקמפיין קידום אתרים היא הוספת האתר אל המדריך הפתוח (dmoz). זה אוסף אתרים מכיל אלפי אתרים בנושאים שונים ומתנהג כמו ספריה ענקית. אתרי ספריית עוברים סינון קפדני על ידי צוות של עורכי האתר כל כלול Open Directory. על מנת לייעל את תהליך השיווק באינטרנט רצוי מאוד כי האתר שלך יופיע במדריך, שכן מספר רב יותר של מבקרים יחשפו לחזור הפרסום המקוון ההשקעה יהיה גבוה במיוחד. ישנם חוקים ספציפיים על איך הגשת, סוג של אתרים, שניתן לשלוח. ריכזנו כאן סקירה קצרה על המדריך הפתוח, וכיצד הוא יכול להועיל הפרסום באינטרנט מסע הפרסום שאתה מפעיל.
חשוב לזכור כי אתרים בעלי תוכן לא חוקי לא Open Directory. בנוסף, המדריך לא יכלול אתרי מראה, או כתובות המפנות לאתרים אחרים. כתובת תוגש בצורה מסודרת, ופעם אחת בלבד, ולתת לצוות המומחים לעבור על האתר ולהחליט אם הוא מתאים. המדריך מכיל קטגוריות שונות, ולמצוא את הקטגוריה הרלוונטיות ביותר עבור האתר שלך. מבנה יעיל ביותר Open Directory SEO כי האתר שנחשף לקהל הרלוונטי ביותר. שיווק באינטרנט מבוסס על ההגעה אל רוב המשתמשים ירצו באתר, המדריך הפתוח מסייע בהשגת מטרה זו. אחרי האתר התקבלה, אתה יכול לערוך את הדרך נראה, ואתה מחזיק כלי נוסף על מנת למקסם את האתר וייעול קמפיין הפרסום באינטרנט.
המדריך המקושר מאות אתרים אחרים, וברגע שהאתר שלך מופיע במאגרי המידע המעודכן גם באתרים אחרים. כי ניתן להשיג עם חשיפה מינימלית כדי למקסם את ההשקעה. גוגל SEO הוא היעיל ביותר, אך יש צורך נהלים משלימים של אתרי השיווק, כגון הוספת האתר אל ספריות האינטרנט ובמקומות אחרים כדי להגיע למשתמשים למצוא מידע. עם זאת, לזכור כי המדריך אינו מיועד לפרסום באתרים, וכן צריך לשקול היטב מה חלקו של האתר מוגש המדריך. לפעמים אתה צריך ליצור מידע אתר אינפורמטיבי שהוגשו המדריך, אשר כבר תוכן שיווקי יצביעו לאתר שאתה רוצה לקדם.
אלי מזרחי -שיווק וקידום אתרים בגוגל, ניהול קמפיינים פרסומיים בגוגל ADWORDS, בניית אתרים לעסקים ופרטיים.