חברות רבות מתעסקות בשאלה: "מה אנו עושים לא נכון?, איפה טעינו?" מפני שלמרות שאנו מעניקים שרות טוב ומחיר מוצרינו ואו שירותינו מהזולים בתחום אנו לא מצליחים להגדיל את מאגר הלקוחות וההוצאות הולכות וגוברות.
פה מגיעה השאלה: פרסמת אי פעם?
תשובה: כן, בטח פרסמתי בעיתון וחילקתי 1000 פליירים בצומת אך אף לקוח לא פנה. ומכאן הקביעה פרסום לא עובד, אני לא צריך.
כאן בדיוק חל המקרה הקלאסי של פרסום לא נכון המשאיר טעם מר של הוצאה כבדה וללא שום שיפור בהכנסה.
לפניכם מס' שיטות ודוגמאות כיצד תוכלו לפרסם ולמתג את עצמך באופן הנכון והיעיל ביותר, ההמלצה ליישם את כולם שלב אחר שלב:
• היוועצו ביועץ פרסום מקצועי אשר מתמחה בפלח השוק אליו חברתכם פונה.
• שקלו מיתוג חדש ואפילו חידוש או שינוי לוגו ייחודי לחברתכם.
• לאחר שבחרתם לוגו גבשו תוכניות ומבצעים עסקים המיועדים למצטרפים חדשים, וצופרים ללקוחות קיימים.
• בניית פלייר או קטלוג מהודר הכולל את פרופיל חברתכם ומבצעים חדשים.
• חלוקה נכונה לקהל יעד פוטנציאלי של מוצרי הדפוס.
• במקביל פרסום ממוקד בגוגל לפי מילות מפתח ייעודיות.
• שנו תדמית :מתגו הכל כולל את עצמכם!. החל מבגדי עבודה ממותגים המפרסמים את הלוגו, מקמו שלט בכניסה למשרדכם או חנותכם, צפו את הקירות במדבקות עם הלוגו שלכם ותחומי ההתמחות.
• שווקו ללקוחותיכם הקיימים: מוצר פרסום קטן ממותג כדי שידעו שלמרות שכבר "שילמו" אתם עדיין זוכרים אותם.
• אל תפחדו להעיז ולשנות, כי מקסימום תרוויחו, החלופה הרעה ביותר היא לדעת שהמצב מדרדר ולא עשיתם דבר כדי לעצור זאת.
זכרו: הקמתם בכוחות עצומים ובעבודה קשה את הממלכה שלכם, שמרו עליה! דאגו כל העת לפרסם את את חברתכם, למתגה באופן בו תשדר יוקרה מצד אחד ומצד אחר אמינות ולא בהכרח כי אתם יקרים יותר אלא טובים יותר ממתחריכם.
והכי חשוב: אם בחרתם בהצלחה?! התמידו בה אל תוותרו לעצמכם גם שקשה תמיד זכרו כי שעושים משהו באהבה ומשקיעים לאורך זמן...ההצלחה תגיע.
ליזט טוהר אור,מנכ"ל, בעלת תואר MBA מנהל עסקים ושיווק.
אור פינק - משרד פרסום בע"מ טל:077-4229092 פקס: 077-4229091
אתר: www.orpink.co.il
מייל: pinkprint50@gmail.com