דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבה שיווקית - טיפים ורעיונות 

מאת    [ 13/10/2010 ]

מילים במאמר: 360   [ נצפה 2166 פעמים ]

כתיבה שיווקית לאינטרנט שונה בתכלית מכתיבה על נייר. הכתיבה השיווקית שלכם צריכה לשרת קהל של גולשים חסר סבלנות, שמשתמש באינטרנט למטרות תכליתיות.

הגולשים שלכם רוצים לקרוא חדשות, לקנות משהו, לקרוא מאמר מקצועי או לחפש בעל מקצוע שאפשר לסמוך עליו. אסור לכתיבה השיווקית שלכם למרוח אותם, למכור להם בבוטות או לשעמם אותם. אספנו עבורכם מספר עצות לכתיבה שיווקית מוצלחת - כזו שתשאיר את הגולשים בעמוד, שתעודד אותם לקרוא ולבסוף שתעודד אותם לקנות, להרשם לניוזלטר, להרים את השפופרת ולהתקשר אליכם ולהסתכל על המותג שלכם בעיניים אוהדות יותר.

טיפים לכתיבה שיווקית לאינטרנט:


    • אל תשתמשו בכתבה שיווקית בוטה מדי, זה יוריד מהאמינות של התוכן שלכם ושל האתר כולו. דברו בגובה העיניים ואל תמכרו בדיות (והימנעו מסופרלטיבים גרנזיוזיים).
    • הייפרלינקים לאתרים אחרים יעלו את האמינות, הם יראו את המקורות שלכם ויראו שאתם רציניים.
    • כדאי גם לצרף לינקים לחומר רקע וחומרי קריאה נוספים, כך תספקו ערך מוסף לגולשים שלכם.
    • ברשת אפשר, ולעיתים אפילו צריך, לפצל עמודים ארוכים באמצעות הייפרלינקים.
    • הרשת היא אפילו פחות פורמאלית מהפרינט. בכתיבה שיווקית לאינטרנט כדאי להשתמש בסגנון יותר אישי ויותר אינטימי.
    • ממש כמו בכתיבה לפרינט - הוסיפו קרדיטים למי שכתב את הטקסט, ומי שתרם לאיסוף החומר, וכדומה. זה יוסיף אמינות לעמוד או למאמר שלכם.
    • הרשת היא דינאמית - עדכנו את האתר והטקסט כל הזמן, עם נתונים חדשים ומידע חדש.
    • זכרו שהגולשים יכולים להגיע לכל עמוד בנפרד, אז כתבו כל עמוד באופן בלתי תלוי בעמודים האחרים. אל תניחו שאתם יודעים מהיכן הגולשים מגיעים ולאן הם הולכים.
    • זכרו שהקריאה באינטרנט היא יותר איטית ולכן זכרו לעקוב אחרי כללי הכתיבה לאינטרנט, והכי חשוב - כתבו 50% מכמות המילים שהייתם כותבים לפרינט.
    • הגולשים לא אוהבים לגלול למטה, אז חשוב לשים את האינפורמציה החשובה למעלה.
    • הגולשים הם העיקר - כתבו לקוראים שלכם, התמקדו בצרכים וברצונות שלהם, ולא במה שיש לכם לספר להם.
    • חדדו את הקריאה לפעולה. לכתיבה שלכם יש מטרה, מטרה שיווקית. אל תשכחו שאתם צריכים להוביל את הקוראים לקנייה, להרשמה לניוזלטר או לכך שירימו את השפופרת ויחייגו את המספר שלכם.

הגולשים של היום בוחרים את התוכן שהם קוראים בפינצטה, לכן כתיבה שיווקית לאינטרנט חייבת להיות מותאמת ומפוקסת על הצרכים של הגולשים. כתיבה שכזו צריכה לדבר, ולהיכתב, בגובה העיניים, ולא להתבייש - להניע את הגולשים לפעולה.

 

אייל מרקוס, מייסד ומנכ"ל חברת התוכן ספלאש. המציעה תוכן שיווקי לאינטרנט - כתיבת תוכןכתיבה שיווקיתכתיבה באנגלית והפקת סרטוני תדמית. צרו עימנו קשר כעת: href="mailto:kesher@splashing.co.il" kesher@splashing.co.il">target="_blank">kesher@splashing.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב