מה הן המילים הכי אטרקטיביות איתן אתה יכול להשתמש בפרסומות שלך כדי למשוך לקוחות?
התשובה היא הנחות מבצעים וחינם, ואף על פי ש"חינם" יכול למשוך קהל גדול בהרבה לעומת "מבצעים" ו-"הנחות", בדרך כלל אתה לא באמת יכול להציע את המוצרים שלך בחינם. לפיכך, הנחה היא אפשרות מעשית יותר, נבונה וחכמה יותר לשימוש. סוגים שונים של הנחות ומכירות יעילים מאוד כדי לבלום את התחרות. זה גם יכול לדחוף את המכירות שלך קדימה בזמן מיתון, כאשר אנשים מחפשים לחסוך בכל קנייה.
עם זאת, להציע מבצעים והנחות על המוצרים שלכם יכול לגרום לצימצום התזרים וההכנסות, ולכן כדאי לחשוב על האסטרטגיות הנחה שלכם שוב ושוב, תוך התחשבות בכל העלויות והוצאות.
להלן כמה הנחות אשר באפשרותך להציע ללקוחות שלך:
הנחה מבוססת על כמות:
בוודאי שמת לב להבדל העצום בין מחיר סיטונאי וקמעונאי. בכל פעם שאתם קונים משהו בכמויות גדולות אתם מצפים הנחה מסויימת מן המוכר. אנשים שמחים יותר להציע מחירים נמוכים לקונה אשר רוכש בכמויות גדולות, מכיוון שזה מאפשר למוכר לחסוך בדרכים רבות.
אבל בדרך כלל כמויות אלה הן גדולות מדי עבור הצרכן הנורמלי ועסקים בלבד יכולים להרשות לעצמם לרכוש מוצר בכמויות האלה, למרות זאת אתה יכול להציע איזה מחיר פעמי אם הלקוח רוצה לקנות יותר מפריט אחד, למשל 5% אם מישהו רוכש 10 יחידות, או פריט שלישי חינם וכו.
הנחה מבוססת על שיטת תשלום:
אם רוב הלקוחות שלך רוכשים בכרטיס אשראי אז אתה יכול להציע הנחות מבוססות על שיטת תשלום ללקוחות אלה, ובכך מעודד אותם לשלם מוקדם יותר על ידי מתן הנחה קטנה על תשלום במזומן לא דחוי. תשלומים במזומן יחסכו לך את כל עלויות האיסוף והגבייה ויעזרו לך עם ההוצאות היומיות של העסק.
הנחות מסחר:
סוג זה של הנחה רלוונטי בעיקר למפעל או ספק גדול. אלו הנחות שכדאי להציע למתווך, למשל סיטונאי קמעונאי או מפיץ, כך שהם יוכלו לכסות את כל העלויות של שיווק אשר נדרשים לפני שהמוצר מגיע לצרכן הסופי. הנחות מסחר הם למעשה, ההנחות הגדולות מכולן.
הנחות מיוחדות:
במקרים מסוימים ניתן להציע הנחות לקבוצות מסוימות של לקוחות כדי לתפוס את תשומת הלב של קבוצה זו בשוק. קבוצת נישה זו יכול להיות תלמידים, רופאים, הלקוחות הקודמים שלך, בעלי עסקים קטנים או כל קבוצת המיקוד אחרת.
אור גרין, כותב ומשווק באינטרנט. למציאת מבצעים בכל התחומים, בקרו באתר שיתוף המבצעים הראשון בישראל: זירת המבצעים.