מערכת המיסים בארץ מסורבלת ומיושנת ולרוב כאשר אדם נאלץ ללכת למשרד ממשלתי כלשהו בכדי להסדיר עינייני מס הוא נתקף בסלידה וחלחלה. משרדי ממשלה מזוהים עם סחבת, יחסי אנוש נחותים, שעות עבודה מצומצמות ולפעמים גם גישה בעייתית.
עם התפתחות עידן האינטרנט קמו חברות אשר מציעות פתרונות מס בדרך מקוונת. לרוב מדובר על חשבי שכר, רואי חשבון, מנהלי חשבונות ויועצי מס אשר לקחו את הכישורים שלהם והקימו חברה אונלניין
שמספקת ייעוץ פתרונות מס.
למי החברות הללו פונות?
1. כל מי שצריך להוציא חשבונית לשכיר ולא רוצה ללכת למשרדי מס הכנסה ולהיכנס לתהליך של פתיחת תיק.
מה זה חשבונית לשכיר? חשבונית לשכיר רלוונטית במקרה שבו שכירים או פרילנסרים
מועסקים ביותר מעבודה אחת ומעוניינים לקבל הכנסה חד פעמית או רב פעמים שהיא לא על בסיס משכורת חודשים רגילה.
2. כל מי שרוצה/צריך לבצע תיאום מס - כל מי שמועסק במקום עבודה ובמקביל מקבל הכנסה נוספת
(משרה, פנסיה, קופות גמל ועוד) חייב לבצע תיאום מס מול משרדי מס הכנסה.
3. שכירים שמעוניינים לקבל החזר מס - שכיר שקיבל שכר, ומשכרו ירדו אחוזי מס הכנסה מסויימים,
זכאי ברוב המקרים להחזר מס.
4. עסקים שמעוניינים לקבל החזרי מע"מ על נסיעות/רכישות שנעשו בחו"ל.
מדוע באמת משתלם לעשות סידורי מס הכנסה דרך האינטרנט?
א. חוסך המון זמן וסחיטה נפשית.
ב. מקבלים עזרה, תמיכה וייעוץ אונליין.
ג. שקיפות מלאה ואפשרות לעקוב אחרי התקדמות התהליך.
איך עובדות החברות לשירותי מס?
במקרה של הוצאת חשבונית לשכיר - החברה מתמקמת בין השכיר לבין המעסיק. תחילה נחתם חוזה עבודה, חוזה שקובע ששכרו של השכיר יועבר אל החברה לפתרונות מס, עם קבלת השכר החברה מוציאה למעביד חשבונית מס. התשלום לחברה הוא על ידי אחוז עמלה מהשכר שהועבר.
במקרה של החזר ותיאום מס, הלקוח מוסר לחברה את פרטיו, פרטי העסקתו ופרטיו של המעסיק, וחברת המס עושה את כל העבודה "המלוכלכת" ופונה ללקוח בסוף התהליך עם התוצאות.
לפרטים או מידע נוסף באתר של חברת אוטוטקס
מרינה בעלת הבלוג http://israblog.nana10.co.il/716482